Besvaret October 31, 2013 Har taget 400 g på 3 dage:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 At Pada har født :loveshower Og at jeg har købt denne kjole: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Anders - han kom hjem med en gave til mig: julekalenderen fra Johan Bülow :wub jeg elsker den mand!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 At Pada har født :loveshower Og at jeg har købt denne kjole: Flot kjole! Hvor er den fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Anders - han kom hjem med en gave til mig: julekalenderen fra Johan Bülow :wub jeg elsker den mand!!! Årh MUMS :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Banko spil på arbejdet :) Det er dejligt der også er plads til sociale ting, og jeg vandt 3 præmier ;) At Dicte faldt i søvn i mine arme, præcis som da hun var baby :kuller (på trods af den dumme halloween episode der vækkede hende og gjorde hende så bange :() Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Flot kjole! Hvor er den fra? Tak :) Den er købt på Zalando og er i mærket Anna Field :) Er spændt på om den passer :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Halloween og alle de flot udklædte børn som har været forbi og be om "slik eller ballade" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Åh hvor er den fin! Hvad gav du? 400,- Det synes jeg faktisk er helt ok, hvis den lever op til mine forventninger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At Erica siger noget der lyder som "p-pille" når hun beder om en vitaminpille :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At vi i dag har fået nøglerne til vores nye lejlighed med EGEN have :yay Det kan jeg sørme godt forstå gør dig glad! Det bliver SÅ SÅ SÅ fedt til næste år!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At Erica siger noget der lyder som "p-pille" når hun beder om en vitaminpille :lolhit :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At vi i dag har fået nøglerne til vores nye lejlighed med EGEN have :yay Fedt :) Tillykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 Tanken om at Diden og Lærke kommer i morgen :7himmel Glæææææder miiiiig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg har nu har købt min længe ønskede vinterjakke fra Danefæ... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg har nu har købt min længe ønskede vinterjakke fra Danefæ... :D NICE! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg fandt en brugt hjertepude og fik hentet den på vores gå-tur. Der gik 3 timer fra jagten begyndte til den var hentet. Og det var den sødeste kvinde der solgte den! (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At min mand har inviteret på burger og vi bagefter skal bruge min bryllupsdagsgave på en bif-tur :glad Trænger til at huske på, at jeg har en skøn mand og at vi også er kærester :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At have weekend 10.45 i dag. At Mie kan stille med 4 engagerede bedsteforældre til bedsteforældre dag og at Mie havde delt kærlighed til alle 4 ligeligt - det må betyde de er lige elskede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg lige har set hjerteblink i dag og dermed fået bekræftet at jeg ER gravid!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At manden mener vi i morgen skal hygge med bøf og vin. Noget han ellers aldrig foreslår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg lige har købt gaver! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At min mand har inviteret på burger og vi bagefter skal bruge min bryllupsdagsgave på en bif-tur :glad Trænger til at huske på, at jeg har en skøn mand og at vi også er kærester :wub Årh skønt! Nyd det rigtig meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites