Besvaret October 19, 2013 At jeg ifølge manden "har fået sådan en god røv efter du har tabt dig" :D og mine arme er også blevet "sådan helt små" (jeg håber han mener tynde :p ). Selvtilliden fik da nok lige et boost!!! Du er da også for sej :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg fik taget mig sammen til en løbetur og den blev hele 7 km og 40 min lang! :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg har verdens bedste søster, som bruger sin aften på at passe mig (og David) mens M er i byen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Rundstykker med Isaac og hans far, inden vi sætter kursen hjem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At jeg fik taget mig sammen til en løbetur og den blev hele 7 km og 40 min lang! :yay Hvor sejt altså! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At feberen er faldet og min lille mus leger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At vi har haft en fantastisk efterårsferie :loveshower Vi har fået lavet en masse praktisk men vi har stadigvæk været gode til at holde fri og have Erica i centrum - hvilket har givet kontant afregning ved kasse 1! Aldrig har vi haft så lalleglad en pige, der nu også ofte vælger sin far fremfor sin mor (så dejligt hun har fundet ud af hun har en fantastisk far :yay). Vi har været i skoven, i minizoo, lavet huler af brugte flyttekasser og når hun vågner vil vi en tur til stranden og gå en tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At vi har haft en fantastisk efterårsferie :loveshower Vi har fået lavet en masse praktisk men vi har stadigvæk været gode til at holde fri og have Erica i centrum - hvilket har givet kontant afregning ved kasse 1! Aldrig har vi haft så lalleglad en pige, der nu også ofte vælger sin far fremfor sin mor (så dejligt hun har fundet ud af hun har en fantastisk far :yay). Vi har været i skoven, i minizoo, lavet huler af brugte flyttekasser og når hun vågner vil vi en tur til stranden og gå en tur! Det lyder godt nok også hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Du er da også for sej :respekt Tak!!! Føler mig også sej, det er edder manme hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At Mie har rå hygget hos min søster hvor hun overnattede, hun er bare SUPER glad for fætrene og især ham der er jævnaldrende begynder hun at få ekstra meget ud af nu. At Anders og jeg har haft en hel nat og morgen uden baby vagt, vi kunne snue helt til kl 9 :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At vi har fået købt de helt sidste småting i Ikea idag - og at jeg fandt et lagersalg på vejen :badgirl Nu er vi bare 120% klar, og veerne er mere end velkomne! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At vi har fået købt de helt sidste småting i Ikea idag - og at jeg fandt et lagersalg på vejen :badgirl Nu er vi bare 120% klar, og veerne er mere end velkomne! :loveshower Hep hep :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At vi har fået tømt et helt loftrum, båret ting ned til storskrald, banket en væg ned, så vi har fået større loftrum og sat reoler op, så vi har styr på vores ting på loftet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At jeg lige er kommet hjem fra en super god landsholdstræning og at jeg har verdens bedste ven, der formår at holde mit humør oppe, selv når det er allermest sort. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 At jeg lige er kommet hjem fra en super god landsholdstræning og at jeg har verdens bedste ven, der formår at holde mit humør oppe, selv når det er allermest sort. :7himmel Landsholdstræning? Dejligt at du har en god ven :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 At jeg har de sødeste små piger i gæstepleje i dag! De er kusiner og mulatter med de smukkeste øjne og lækre brune hud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 At jeg har løbet 5,6 km i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 At jeg har løbet 5,6 km i dag :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Landsholdstræning? Dejligt at du har en god ven :kram2 Hehe.. Jeg træner op til Battle of the Nations (historisk middelalder kamp), og håber på engang at kunne komme på landsholdet, så træner sammen med dem nu. At kvinder så lige nu ikke må komme på landsholdet er en anden sag. Det skal sikkert nå at ændre sig. :) Vedhæfter lige et billede af mig klar til kamp ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 At jeg har løbet 6 km i dag :yay Og at jeg er på dag 3 uden sukker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 At jeg har løbet 6 km i dag :yay Og at jeg er på dag 3 uden sukker :) Sådan :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 At jeg har løbet 6 km i dag :yay Og at jeg er på dag 3 uden sukker :) YAY! SÅDAN, MARIA! :super :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 YAY! SÅDAN, MARIA! :super :glad Ha ha tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 At Dicte blev så glad for mormor hentede hende i dagpleje. De gik tur og var ude og cykle, og hyggede sig bare så meget. Ih det varmer mit hjerte at se hvor glade de er for hinanden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 At min mand skal til samtale om drømmejobbet på tirsdag!!:glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites