Besvaret October 16, 2013 At det ser ud til at være en vellykket brownie cheesecake kæresten skal have med på arbejde i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Alt det tøj man kan få for 1400 kr i H&M :loveshower Jeg fik en fleecetrøje og et par bukser, Erica en basisgarderobe, nu da hun er gået en str op. Så dejligt at kunne ligge alt str 86 væk nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 At manden og jeg skal ud og spise i aften. Sidste tur (måske ;) ) inden vi bliver forældre - jeg glæder mig til kærestetid og lækker mad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 At manden og jeg skal ud og spise i aften. Sidste tur (måske ;) ) inden vi bliver forældre - jeg glæder mig til kærestetid og lækker mad :bigloveDet lyder dejligt!!! Vi har også fået billetter til gallapremiere på Gravity på tirsdag, og så skal vi en tur på Halifax inden... Det er altså bare verdens bedste burgere!!! :glad Ikke noget som kærestetid inden 'the big day'! Hvornår det så end bliver.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Det lyder dejligt!!! Vi har også fået billetter til gallapremiere på Gravity på tirsdag, og så skal vi en tur på Halifax inden... Det er altså bare verdens bedste burgere!!! :glad Ikke noget som kærestetid inden 'the big day'! Hvornår det så end bliver.. ;) Ej, det lyder også bare SKØNT! :glad Når nu vi ikke kan tvinge ungerne ud lidt før, så må vi jo bruge ventetiden på noget dejligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Min datter, der bare er for vildt i hopla! Hun blev så glad for det nye tøj jeg havde købt til hende, og hun var bare et pragteksemplar at have med ude og handle! Hendes forventningens glæde fra hun fik at vide hun måtte få lidt is til hun rent faktisk fik det! Kæft vi har en dejlig datter! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Pada og FruLR: nyd jeres kæreste-oplevelser :glad TiaK: :loveshower At jeg har hentet de trykte billeder af Filippa og os fra fotografen - så fine :loveshower Glææææder mig til at flytte i hus og hænge dem op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At vi lige straks sjak ud at se 4 huse i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Det dejlige solskin. At se min kæreste igen efter 4 dages adskillelse. :kuller Min glade, glade hund, der kan få hjem som helst i godt humør! Det er FREDAG!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At jeg efter jeg er begyndt at prøve lchf får rigtig frokost og får spist mig mæt i stedet for en hurtig klapsammen eller andet nemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At Elina er afleveret hos en kammerat fra børnehaven og manden tager sig af lillebror, så jeg endelig kan få lov til at ordne lidt praktiske ting. At vi alle skal hjem til legekammeraten og spise aftensmad. Og at vi er blevet inviteret til nytår hos naboerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At Filippa for første gang har været med til at lave aftensmad og flere gange sagde "her er hyggeligt ude i køkkenet, mor" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At vi nok har besluttet at byde på et hus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 At der blev hygget ved aftensbordet, trods vi har fået en sløj N på weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At manden og jeg skal fejre 2-års bryllupsdag, så Karla skal passes hos mormor og morfar, så vi bare kan have en rigtig hyggelig weekend. Ih, hvor jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg nåede alle pligter igår + det løse, så der er mindre i dag. At jeg får besøg af en gammel skoleveninde ig i aften får vi gæster til spisning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At der nu kun er 4 kg til at jeg må ringe til lægen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At manden og jeg skal fejre 2-års bryllupsdag, så Karla skal passes hos mormor og morfar, så vi bare kan have en rigtig hyggelig weekend. Ih, hvor jeg glæder mig! Tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At manden og jeg skal fejre 2-års bryllupsdag, så Karla skal passes hos mormor og morfar, så vi bare kan have en rigtig hyggelig weekend. Ih, hvor jeg glæder mig! Tillykke :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At der nu kun er 4 kg til at jeg må ringe til lægen :yay Hvor dejligt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg valgte at tage en rask gåtur i skoven med barnevognen da Erica skulle sove og ikke bare den sædvanlige runde i kvarteret. SÅ dejligt lige at få rørt sig lidt og specielt i den skønne efterårsskov! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg ifølge manden "har fået sådan en god røv efter du har tabt dig" :D og mine arme er også blevet "sådan helt små" (jeg håber han mener tynde :p ). Selvtilliden fik da nok lige et boost!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Jagten på en ny numse: A: kom Mie skal vi finde en ny numse? Han tager Mie på armen og går ind på kontoret A: tror du der er en ny numseeeee HER? M: kluk grin Anders løber gennem entréen A: numse numse numse numse numse... M: hviner A: tror du der er en ny numseeeee HER? M: kluk grin De løber rundt i stuen A: numse numse numse numse numse De ender på badeværelset M: HOV! A: tror du der er en ny numse her? M: Aaiiijjj A: HER er alle numserne! M: WAOW Tossede familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At jeg fik taget mig sammen til en løbetur og den blev hele 7 km og 40 min lang! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 At Noah har sovet godt både i nat og til formiddag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites