Besvaret September 13, 2013 At min blog runder de første 1500 besøg i dag :yay Elsker blog-verdenen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 At jeg har lavet lækre børnevenlige pandekager, og de smager bare mums. Så nu spiser jeg lige et par stykker på forhånd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 At min blog runder de første 1500 besøg i dag :yay Elsker blog-verdenen! :loveshower vil du ikke smide et link til din blog? Elsker også blogs, men er gået o stå med min egen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 vil du ikke smide et link til din blog? Elsker også blogs, men er gået o stå med min egen Karlaskreamor.blogspot.dk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Nyder at være alene hjemme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 At min blog runder de første 1500 besøg i dag :yay Elsker blog-verdenen! :loveshower Tillykke med det søde :) hvor er det bare fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 KC and the sunshine band - Give it up :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Vi har lige købt det SMUKKESTE 1800-tals skab i mørkt træ med fiiiine udskæringer på. Det pynter virkelig i stuen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 At den bommert jeg lavede med at bestille et nyt køkkengulv i en forkert farve heldigvis kunne tilbagekaldes OG den rigtige farve leveres til tiden selvom jeg ringede kl 15:00 og tidsfrist for ændringer var kl 13:30. SÅ DEJLIGT!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 At vide man har verdens dejligste forlovede :0) <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 At vide man har verdens dejligste forlovede :0) <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 En dejlig weekend med masser af Anna-tid. Det var tiltrængt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 En skøn bryllupsfest igår ❤ At E er blevet passet et helt døgn og det bare er gået SÅ godt :) At E bare er sej til det der VS og allerede har sovet og spist dernede efter kun en uge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 At jeg er kommet i gang med at træne i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At skulle se min søster og min skønne nevø på 1 måned i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 Den her: Og Valdemar der drønede glad rundt med indkøbsvognen i Rema (og puttede chips i vognen - det var åbenbart også på indkøbslisten :D) Og at der rigtig begynder at komme efterårsmad i butikkerne. Blommer, persillerødder, svampe, græskar osv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At selvom jeg ikke orkede at lave aftensmad idag, så tog jeg mig alligevel sammen og fik smækket en tærte sammen som nu står i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At jeg har haft en mig-dag, hvor jeg har tilladt mig ikke at lave noget praktisk At vi lige var inde hos en af de andre fra børnehaven og fik en kop te og legede. Total hyggem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At der ligger en lakridsstang og venter på mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 Vores nye vinduesparti i det nye køkkenalrum (...at jeg så har total stress over håndværkerne langt fra er færdige, er så en anden ting) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At have haft Erica med til gymnastik for første gang! Hun elskede det og kommer helt sikkert til at elske det endnu mere, når det hele ikke er nyt og fremmet længere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2013 At have haft Erica med til gymnastik for første gang! Hun elskede det og kommer helt sikkert til at elske det endnu mere, når det hele ikke er nyt og fremmet længere. Skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2013 Vores nye vinduesparti i det nye køkkenalrum (...at jeg så har total stress over håndværkerne langt fra er færdige, er så en anden ting) Wow... det bliver dæleme da flot! Kan godt forstå din stress over det. Sidste år fik vi skiftet vinduesparti og sat altan op - ca. 2 uger før min termin :o fordi de var et par MÅNEDER forsinket <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2013 At jeg er på vej til BKmøde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites