Besvaret August 22, 2013 Præcis :D Jeg er også nørdet - især når det kommer til mønstre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2013 At Mie kyssede mig :wub igår fik Anders æren af hendes allerførste kys (på hendes initiativ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At Mie kyssede mig :wub igår fik Anders æren af hendes allerførste kys (på hendes initiativ) Åh det er bare så kært når de gør det.. Vi har aldrig sådan kysset Silje på munden, men en dag spidsede hun læberne og så meget koncentreret ud og ville så kysse... så kært Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Åh det er bare så kært når de gør det.. Vi har aldrig sådan kysset Silje på munden, men en dag spidsede hun læberne og så meget koncentreret ud og ville så kysse... så kært :biglove Aww... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At jeg har taget en omsorgsdag fordi min mor-intuition sagde at Sofia havde brug for en fridag- og at hun allerede fra morgenstunden nyder fritid og mor-tid Big time! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At det går bedre og bedre i dp og det faktisk lignede, at Valdemar allerede var holdt lidt op med at græde, da han vinkede farvel i dps køkkenvindue :yay At vi nu ENDELIG er på vej i Fårup Sommerland :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Min datter :-) Og en kort løbetur på 2,5 hvor jeg heldigvis ikke pressede mig selv så meget, at jeg fik knæsmerter :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 J :wub Han kan altid få mit humør op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Tumleriet i min mave <3 Solen der skinner <3 Mit nye lille kamera <3 Min familie <3 Brinck's sang: "Sommer" (Så tumler hun endnu mere i maven) :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At jeg skal til tøseaften med 2 naboer, vi skal spise sushi og drikke hvidvin til vi revner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Beboerne på døgninstitutionen jeg går forbi hver dag! De er så søde, har man sagt Hej en gang så smiler de stort og sørger for at man aldrig glemmer at sige Hej igen. Kan de komme til det vil de så gerne snakke (hvilket godt kan være en udfordring at forstå :P så meget er gæt værk) bare smalltalk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Beboerne på døgninstitutionen jeg går forbi hver dag! De er så søde, har man sagt Hej en gang så smiler de stort og sørger for at man aldrig glemmer at sige Hej igen. Kan de komme til det vil de så gerne snakke (hvilket godt kan være en udfordring at forstå :P så meget er gæt værk) bare smalltalk. Denne her besked gør mig glad - jeg arbejder selv på døgninstitution, og borgerne bliver simpelthen så glade, når folk hilser på dem! :glad :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Solen skinner og jeg har weekend nu :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At Ida har klaret gæstedagpleje så flot idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Denne her besked gør mig glad - jeg arbejder selv på døgninstitution, og borgerne bliver simpelthen så glade, når folk hilser på dem! :glad :kram2 De vil jo bare så gerne passe ind i samfundet og mødes som ligesindede, det koster ikke mig noget at se dem i øjnene og vise respekt! Kom en dag kørende med klapvognen med en pakke bleer i (dp var ved at løbe tør) på vej ned efter Mie der mødte jeg en af dem som vist spurgte "hvor er barnet" (bare et gæt, han er ret svær at forstå) han grinede så tårene trillede da jeg sagde at jeg bare kørte en tur med bleerne med et stort grin og slet skjult ironi - ARH den hoppede han altså ikke på!!! :D så måtte jeg jo fortælle at hun var i dagpleje og at jeg skulle hente hende. Han er lidt voldsom og ret direkte, han kan fx finde på at hive fat i folk så der er mange der er bange for ham, men han er bare misforstået fordi han er så svær at forstå, og bare gerne vil forståes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol :ditto :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 De vil jo bare så gerne passe ind i samfundet og mødes som ligesindede, det koster ikke mig noget at se dem i øjnene og vise respekt! Kom en dag kørende med klapvognen med en pakke bleer i (dp var ved at løbe tør) på vej ned efter Mie der mødte jeg en af dem som vist spurgte "hvor er barnet" (bare et gæt, han er ret svær at forstå) han grinede så tårene trillede da jeg sagde at jeg bare kørte en tur med bleerne med et stort grin og slet skjult ironi - ARH den hoppede han altså ikke på!!! :D så måtte jeg jo fortælle at hun var i dagpleje og at jeg skulle hente hende. Han er lidt voldsom og ret direkte, han kan fx finde på at hive fat i folk så der er mange der er bange for ham, men han er bare misforstået fordi han er så svær at forstå, og bare gerne vil forståes. Du er et godt menneske, Majs! :kiss Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol Hahahahah - det var satme aftenens grin :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At LilleMi og hendes familie har fået lejlighed med have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D Ihhh.. Den er også sjov :glad Glæder mig endnu mere til vi skal til Fårup næste weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 At LilleMi og hendes familie har fået lejlighed med have :) Ej altså hvor er du sød :blush :kiss Det var lige det jeg gik herind for at skrive :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol Ha ha :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites