Besvaret August 14, 2013 At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤ :yay :glad :yay Gid det var mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2013 At vi havde en skøn tur i zoo med Lone Engel, Ronja og Jonas i formiddag At se Filippa og Ronja gå hånd i hånd og kramme i zoo At jeg har bagt pølsehorn At manden og jeg skal på spa-ophold torsdag til fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2013 At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤ Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2013 At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤ Weee :yay Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2013 At Caroline ikke græd da jeg afleverede i vs og at jeg skal være sammen med en veninde :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At jeg "kun" har været oppe to gange i nat med Ida. Savner den Ida der sov igennem om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At min mor kommer til morgenmad om lidt :) En god nattesøvn :) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At Anders kom ned og sagde farvel inden han kørte At Mie er rask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At høre min mand synge sange sammen med Erica i morges - jeg ved ikke hvem af dem, der sang bedst! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At min skønne mand kommer hjem efter en hel uges øvelse.. Han har været savnet. Er spændt på at se hvordan Silje reagerer på at se ham, hun er virkelig fars pige, så han har hende nok hængende resten af dagen ;) Håber dog også jeg kan få tiltusket mig kys og kram ;) At Silje i morges da jeg afleverede hende i vs vinkede til mig og sendte et fingerkys (må hun have lært dernede den lille bandit :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At se Lilly stavre grinende tværs over gulvet for at vende rundt og stavre grinende tilbage i mine arme :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At jeg rent faktisk har gennemført 10 dage i træk med hård (efter min mening) træning.... Jeg har ALDRIG trænet før i mit liv! Nu er det bare med at holde ud de sidste 20 dage, så er jeg shred-mester :D Og glad blev jeg godt nok også lige, da min søde mand kommenterede her til aften, at man godt kan se jeg træner, særligt på numsen.... SKØNT! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 At jeg rent faktisk har gennemført 10 dage i træk med hård (efter min mening) træning.... Jeg har ALDRIG trænet før i mit liv! Nu er det bare med at holde ud de sidste 20 dage, så er jeg shred-mester :D Og glad blev jeg godt nok også lige, da min søde mand kommenterede her til aften, at man godt kan se jeg træner, særligt på numsen.... SKØNT! :yay :yay :toot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 at jeg tror det er okay med æg og bacon til morgenmad, når man har graviditetssukkersyge.. :yay Og hvis det ikke er, så vent lige til efter morgenmaden med at sige det, for nu har jeg virkelig glædet mig! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower :ditto :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower :ditto :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At jeg er nået til level to i Jillians 30 days shred! Havde jeg ikke troet på jeg ville! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At mærke den varme sol i ryggen, imens Ayah sover i barnevognen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At jeg fik lov til at sove to timers middagslur, selvom sønnike kun sov én (tak, søde mand :biglove) At jeg har færdigudfyldt Valdemars ene barnets bog inkl billeder og det samme med babykalenderen :loveshower At vi skal have en af mine livretter i aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 Fantastisk hyggeligt første møde IRL med CakeCrazy - vi sladrede i 3½ time! :loveshower At jeg har en fantastisk sød genbo, der kun smilede sødt af mig, da jeg måtte gå over og ringe på og spørge om han ville komme og fjerne gigantedderkoppen i min køkkenvask :blush :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At vi har haft en helt fantastisk dag i Givskud Zoo og var bag kulisserne efter lukketid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At Anabella er blevet passet af sin moster helt uden problemer eller brok!! :yay Og så ku hun puttes på 5 min, det hurtigste i denne uge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 Vi så The Wall i '11, og det var den vildeste musikoplevelse jeg har haft EVER!!! :glad Det gjorde vi også :) det er simpelthen en så god koncert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2013 At vi har haft besøg af en fantastisk ven (og hans søde kæreste + tre børn), der "bare lige" fik lagt vores fine, nye terrasse! :loveshower Pga. ham har det hele kostet os 400 kr., i stedet for flere tusinde. Det er altså venskab! Del dette indlæg Link to post Share on other sites