Besvaret July 26, 2013 Og du så helt vild skøn ud :wub Håber du kan få det til at blive en fast "alene-tid", det tror jeg kunne være fedt for dig :loveshower Hihi, tak :blush At træning og kostomlægning har betydet, at der allerede er røget 2kg, 2 cm om overarmene, 2 cm om lårene, 3,5 cm om maven og 5 cm om hofterne - siden i mandags!! Må man godt prale? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hihi, tak :blush At træning og kostomlægning har betydet, at der allerede er røget 2kg, 2 cm om overarmene, 2 cm om lårene, 3,5 cm om maven og 5 cm om hofterne - siden i mandags!! Må man godt prale? :D Hvor er du vild! *måbende smiley* :D Og mega sej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hvor er du vild! *måbende smiley* :D Og mega sej! Tak :blush Skal vist have købt et bælte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Skønne kvinder på chatten :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 alt manden ordner ALT i dag. Kan mærke varmen trykker noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At jeg skal med min store datter i Tivoli Friheden og høre Tina Dickow i aften :glad Sejt! Bare det var mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hvad skal I se? Og :mam til sushi!! Skønt - gid det var mig ;) Vi var inde og se The Lone Ranger, synes den er herre sjov! Og ja mam mam mam til sushi!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At vi er hjemvendte fra en skøøøøøn ferie! At Anabella bare sov uden en lyd, da vi lagde hende i sengen! At jeg skal sove i min egen seng!!! Lige om lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At manden har en HEL uge fri til at være sammen med mig og Ida, inden hun starter i DP den 5/8 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At jeg har plukket ærter med Silje i køkkenhaven, og hun elsker dem.. At jeg stadig har ferie... At have besøg af mødregruppen og se hvor store og dygtige ungerne er blevet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At cykle til Furesøbadet med Søren og Anna og bare se på Anna der hygger sig med sandting i vandkanten At tumle med Anna på græsset, da hun ikke ville lade mig være mens jeg lavede styrkeøvelser - ret svært at lave planke med en tumling der prøver at kravle op på ryggen af mig :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At jeg tog en time i skoven - helt alene - her til aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At manden og jeg har haft kæresteaften = Erica bliver passet = sove længe i morgen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 At J og jeg lige har haft total hyggetid :) William sov 19:30, og så har vi spillet backgammon, set film og spist is - helt uden afbrydelser fra W, der endda var super nem at putte. Så skønt! Dejligt at voksenhyggetid er mindst lige så skøn hjemme i haven/stuen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At manden og jeg har haft kæresteaften = Erica bliver passet = sove længe i morgen! :loveshower Sov til kl 9 og nu da Erica ikke lå mellem os, så kunne man jo lige lave en lillebror! ;) Livet er skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At min kæreste sørgede for ro i 1½ time så jeg kunne få en lur :zzz og blive ladet op til en forhåbentlig aktiv eftermiddag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At manden har inviteret Felix og jeg ud af spise på Flammen i Horsens i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At vi har hentet vores barnevogn! (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At Jesper tog Silke Elia i morges og jeg fik lov til at sove indtil jeg vågnede lidt over 10 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At vi har været i svømmehal for første gang med W og han elskede det simpelthen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At Henrik opfattede jeg havde brug for Gitte tid så han har taget Zoey det meste af dagen. Jeg har været ved frisør, gået strøgtur, soooooovet 3 timer - hvor de listede på tur så mor her ikke blev forstyrret. Sååå skønt og tiltrængt :) så er aftenens puttekamp nemmere at overskue :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At jeg/vi i dag har fået gjort en masse af de praktiske ting vi håbede at få lavet i ferien. 2. sidste feriedag, men vi nåede det :D At jeg har sørget for at vi sparer 3.000 kr. om året på vores bilforsikring ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Sov til kl 9 og nu da Erica ikke lå mellem os, så kunne man jo lige lave en lillebror! ;) Livet er skønt! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At jeg har haft en skøn sommerdag til musik på havnen med gode venner. Så skønt at danse fjollet under åben himmel :-) Endnu en af livets smukkeste dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 At Henrik opfattede jeg havde brug for Gitte tid så han har taget Zoey det meste af dagen. Jeg har været ved frisør, gået strøgtur, soooooovet 3 timer - hvor de listede på tur så mor her ikke blev forstyrret. Sååå skønt og tiltrængt :) så er aftenens puttekamp nemmere at overskue :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites