Besvaret July 25, 2013 At vi har været ude og kigge gulv til vores nye køkken!At Erica elsker at være på tur. At manden og jeg har forsøgt at lave en lillebror i dag ;) Vi skal også lave baby senere i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Ægløsning Må æg og sæd mødes og blive til et foster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi har købt hus :yay Og at jeg skal på Halifax med Mformor i aften :wee :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Må æg og sæd mødes og blive til et foster Ja det krydser vi fingre for! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi har købt hus :yay Og at jeg skal på Halifax med Mformor i aften :wee :mam Tillykke :yay Det er stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi har købt hus :yayOg at jeg skal på Halifax med Mformor i aften :wee :mam Stort tillykke med huset! Det er en vild fornemmelse :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At se min lillebror og Ida bare leger sammen :) Og se hvor glad Ida er for hendes onkel Futte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi har købt hus :yay Og at jeg skal på Halifax med Mformor i aften :wee :mam :glad Hils og hyg Jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi har købt hus :yay Og at jeg skal på Halifax med Mformor i aften :wee :mam Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Vi skal også lave baby senere i dag ;) God fornøjelse, håber det lykkedes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 God fornøjelse, håber det lykkedes! Tak i lige måde. Vil med glæde følges med dig :kiss :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Tak i lige måde. Vil med glæde følges med dig :kiss :) :yay God plan! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 :yay God plan! :yay Jeg vil også være med! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 :yay God plan! :yay Et forårsbarn vil være intet mindre end perfekt! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi får ryddet op i skuret til vi skal flytte Kaffe og Ben & Jerrys :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At have bestilt en masse for stramme kjoler som jeg bestemt ikke havde forestillet mig passede. Men hver og en passer perfekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Mies lille helhjertede kluklatter - ikke noget hun ligefrem strør om sig med, men hun har virkelig haft det sjovt i dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At have bestilt en masse for stramme kjoler som jeg bestemt ikke havde forestillet mig passede. Men hver og en passer perfekt :) Snyyyyyyyyd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At vi får ryddet op i skuret til vi skal flytte Kaffe og Ben & Jerrys :D Uhhhm dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At have bestilt en masse for stramme kjoler som jeg bestemt ikke havde forestillet mig passede. Men hver og en passer perfekt :) Argh blæret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At jeg har kogt sveske-pæremos :yay Har du blandet det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 At hele huset igen skinner og dufter dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Et forårsbarn vil være intet mindre end perfekt! <3 Jeg vil også være med! :) Ja, det kunne være så fedt! Så mangler vi bare tre positive teste! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 De her to.. Min bror og Ida :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Ja, det kunne være så fedt! Så mangler vi bare tre positive teste! :yay Jeg kan kun klare en positiv ÆL test lige nu ;) men den er også mega positiv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites