Besvaret July 16, 2013 At vi går lige så stille og pakker til en lille camping ferie fra i morgen af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At vejrudsigten var forkert - der er SKØØNT vejr herude vest på ;) Roadtrip med Anders (Mie faldt i søvn i bilen så vi besluttede at hun ikke skulle vækkes, så vi kørte en Kæmpe omvej hjem )så hyggeligt Ugens letteste putning At være i blåvand zoo med Mie der er så helt igennem fascineret af dyr :biglove At hygge på terrassen på 2 madrasser mens Mie legede i næsten en time med sten og en spand At Mie selv fortalte at hun var tørstig for første gang: hun pegede på koppen med vand. At jeg lige om lidt overfalder manden (altså på den kærlige måde :P )for det her "glo på hver sin skærm" skal pakkes væk - nu er det kvalitid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At nyde Anna, der bare har råhygget og leget udenfor siden vi ankom hos farmor og farfar kl. 15 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At klokken nu er 21(er den i hvert fald på mit ur) hvilket betyder at nu har manden fri og han har fri i to dage(med andre ord weekend) At vi imorgen skal ud og se på drømmehuset.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At jeg kommer ovenpå herhjemme og konstaterer der er mega varmt Jan siger "så åben vinduerne lidt mere" Mig: "det plejer jeg da ikke at må, for så kan fuglene flyve ind" Jan: "nej nej, de er jo gået i seng nu, så bare åben" :D haha! Jeg var færdig af grin og måtte lige høre lidt mere om fuglenes rytme :D Måske man skulle have været der, men det var dagens grin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At jeg kommer ovenpå herhjemme og konstaterer der er mega varmt Jan siger "så åben vinduerne lidt mere" Mig: "det plejer jeg da ikke at må, for så kan fuglene flyve ind" Jan: "nej nej, de er jo gået i seng nu, så bare åben" :D haha! Jeg var færdig af grin og måtte lige høre lidt mere om fuglenes rytme :D Måske man skulle have været der, men det var dagens grin! Jeg synes det er sjovt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 At jeg kommer ovenpå herhjemme og konstaterer der er mega varmt Jan siger "så åben vinduerne lidt mere" Mig: "det plejer jeg da ikke at må, for så kan fuglene flyve ind" Jan: "nej nej, de er jo gået i seng nu, så bare åben" :D haha! Jeg var færdig af grin og måtte lige høre lidt mere om fuglenes rytme :D Måske man skulle have været der, men det var dagens grin! Kunne godt bruge en undervisningstime i biologi af Jan :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At Filippa af sig selv sagde 'elsker dig', da vi sagde farvel i morges (normalt siger hun det som svar, når jeg siger det til hende) :wub :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At Filippa af sig selv sagde 'elsker dig', da vi sagde farvel i morges (normalt siger hun det som svar, når jeg siger det til hende) :wub :loveshower :kuller Ååååååårh :kuller Det er stort :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 at det kun er to dage til weekend OG at jeg faktisk (vidst nok) mærker junior næsten dagligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At William har 4 måneders fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At se Ida i hovedet, da hun fik øje på dyrene i Randers regnskov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At jeg er finito med rengøring og vasketøj Og nu vil jeg fede den på sofaen. Nå nej jeg har begge børn hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At min drøm om 1/2 time på sofaen gør mig glad selvom det ikke er muligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 At jeg lige om lidt vil plante nye blomster i Astrids små kummer <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 At vi stor hygger hos skønne venner/familie i Norge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 At jeg fik lov til at sove til kl 10. At vi har venner på vej ud til os i sommerhuset og vi skal have good mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 At jeg har sovet til middag, det er første gang i 22 mdr at jeg over et døgn har sovet mere end 5 timer. For alt i alt er det 6 timer inden for de sidste 24 timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 Venner At lytte til Anders og veninden der snakker gamle dage - før jeg kom ind i billedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 At vi skal holde 1 års fødselsdagsfest for min søn idag :loveshower (selvom jeg også er lidt nervøs for om alt er på plads osv) Og så mine fine nylakerede røde negle :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 At jeg har ferie de næste 14 dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 Hende her, der stod alt for tidligt op, men til gengæld må have læst et sted at havregrød er den nye bedste hudpleje :lol At jeg har fået en ekstra uges ferie i september Og at jeg indtil videre rent faktisk har gennemført 6 dages shred (og kan mærke at det virker) og at S har lavet 5 af dagene med mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 At grøn koncert venter idag.. Juhuuu! :yay Selvom der nu gerne måtte være lidt mere vind :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 At Isaac glæder sig til at skulle på camping i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2013 At Dong har fjernet en kæmpe pæl i vores indkørsel :) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites