Besvaret July 13, 2013 At se Ida sidder og lege med sig selv. Det er så skønt at man ikke nødvendigvis skal lege med hende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At jeg fandt en fin vase i genbrugsen til 35 kr, som nu er fyldt op med flotte roser fra haven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det er min fødselsdag :balloon At min søde mand inviterede mig på brunch :7himmel At min mand vil give mig et nyt kamera i fødselsdagsgave :yay At jeg har sovet middagslur :zzz At min bror og niece kom på surprise-fødselsdagsbesøg :biglove At se Valdemars entusiasme over sin første fødselsdagsgave (fra min bror, som ikke kan være med til fødselsdagen - derfor blev gaven givet nu) :loveshower At vi skal have sushi til aftensmad :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det er min fødselsdag :balloon At min søde mand inviterede mig på brunch :7himmel At min mand vil give mig et nyt kamera i fødselsdagsgave :yay At jeg har sovet middagslur :zzz At min bror og niece kom på surprise-fødselsdagsbesøg :biglove At se Valdemars entusiasme over sin første fødselsdagsgave (fra min bror, som ikke kan være med til fødselsdagen - derfor blev gaven givet nu) :loveshower At vi skal have sushi til aftensmad :sandie For pokker da - STORT TILLYKKE med dagen :D :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det er min fødselsdag :balloon At min søde mand inviterede mig på brunch :7himmel At min mand vil give mig et nyt kamera i fødselsdagsgave :yay At jeg har sovet middagslur :zzz At min bror og niece kom på surprise-fødselsdagsbesøg :biglove At se Valdemars entusiasme over sin første fødselsdagsgave (fra min bror, som ikke kan være med til fødselsdagen - derfor blev gaven givet nu) :loveshower At vi skal have sushi til aftensmad :sandie Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det er min fødselsdag :balloonAt min søde mand inviterede mig på brunch :7himmel At min mand vil give mig et nyt kamera i fødselsdagsgave :yay At jeg har sovet middagslur :zzz At min bror og niece kom på surprise-fødselsdagsbesøg :biglove At se Valdemars entusiasme over sin første fødselsdagsgave (fra min bror, som ikke kan være med til fødselsdagen - derfor blev gaven givet nu) :loveshower At vi skal have sushi til aftensmad :sandie Stort tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Tak for tillykke søde piger :lovebk :tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det er min fødselsdag :balloon At min søde mand inviterede mig på brunch :7himmel At min mand vil give mig et nyt kamera i fødselsdagsgave :yay At jeg har sovet middagslur :zzz At min bror og niece kom på surprise-fødselsdagsbesøg :biglove At se Valdemars entusiasme over sin første fødselsdagsgave (fra min bror, som ikke kan være med til fødselsdagen - derfor blev gaven givet nu) :loveshower At vi skal have sushi til aftensmad :sandie Tillykke :balloons Håber det var/er god sushi :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At det kun tog 2 min at putte Albert i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 6års kærestedag med manden min! :loveshower :7himmel :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 6års kærestedag med manden min! :loveshower :7himmel :kuller Tillykke :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At være til 5-års fødselsdag hos mine 2 nevøer. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Tak for tillykke endnu engang søde piger! :loveshower Det var rigtig god sushi, jeg kunne bare næsten ikke spise noget :rolleyes Til gengæld blev de undersøgt nøje af Valdemar :D 6års kærestedag med manden min! :loveshower :7himmel :kuller Tillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 SommerCamp i Mariager :-) Vi skal på besøg deroppe i morgen (min mor, hendes mand og min søster er der). Måske vi render ind i hinanden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 At jeg har hygget med bonusdatter og datter i dag til ABC Beach Party :loveshower Synes det er dejligt at M. Er så tillidsfuld og nem at have med sådanne steder selvom der vrimler med mennesker :biglove Har fået så mange kommentarer for hende smukke øjne og laaaange øjenvipper i dag, at man burde have optaget hver og en, så hun kan se det når hun engang om en 13-14 år insisterer på at proppe et tons mascara på :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At Elina og jeg er på vej hjem efter en dejlig weekend i Århus, hvor vi har besøgt en god veninde. At L har lovet at hente os ved toget. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At vores køkken begynder at tage form!! Elsker at der sker noget hver dag, det bliver bare så godt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At vi skal fejre min skønne nevøs første fødselsdag og som bonus bliver det på et naturcenter. At vi tager i sommerhus i aften og skal være der en uge og at stort set alt er pakket og klar At vi nok får besøg af vores bedste veninde og hendes lille familie i løbet af ugen At vi skal i blåvand mini zoo en dag At vi skal til Bork Havn en dag og besøge mine forældre i campingvogneb At Mie nu sover bedst i sin barnevogn om dagen så udflugter er muligt Sidst men ikke mindst: min skønne dejlige familie! De gør virkelig livet værd at leve!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At kæresten blev godt fejret i går :) At smuksakken kommer hjem i dag, efter weekend hos sin far... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At sidde og lytte til Felix der med stor begejstring leger med sin brio tog og har gjort det længe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At Davids allerførste tur i svømmehallen var en succes, og han skraldgrinede :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At jeg har konstateret at jeg har været medicinfri i over et år og har det så godt. Folk der kender mig siger også jeg virker meget gladere end tidligere. Så skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At jeg har været i biffen og delt en tapas-tallerken bagefter med Søren og det bare gik fuldstændig uden problemer med mormor og Anna imens (og uden flaske for 3. dag i træk! :yay) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 At jeg har været i biffen og delt en tapas-tallerken bagefter med Søren og det bare gik fuldstændig uden problemer med mormor og Anna imens (og uden flaske for 3. dag i træk! :yay) :loveshower Yay! Jeg er dybt misundelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites