Besvaret July 7, 2013 På tur med dukken! (jeg elsker at jeg har fået en pige!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Årh altså, hvor sødt! :wub (Anna har også den dukkevogn ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 På tur med dukken! (jeg elsker at jeg har fået en pige!) Skønne sommer-pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Årh altså, hvor sødt! :wub (Anna har også den dukkevogn ;)) Ja jeg synes bare det er top-hyggeligt hun begynder at ville sådan noget. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Skønne sommer-pige :loveshower Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Ja jeg synes bare det er top-hyggeligt hun begynder at ville sådan noget. :biglove Anna har dagligt sin dukkevogn med ud i haven - så får både sandkassetingene og sandalerne en tur :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 At David står på alle 4 og "rokker", og har taget et meget usikkert første kravleskridt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 at min mand er så støttende og holder hoved kold, når jeg ikke gør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At David står på alle 4 og "rokker", og har taget et meget usikkert første kravleskridt :yay Sejt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At Maliva vækkede mig :7himmel Det var så skønt at slå øjnene op og høre et "morn mor" efterfulgt af et lækkert smil og en lille pige der løb ud i køkkenet og satte sig på sin stol :wub Åh.. har en god fornemmelse af denne dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 Sandaler er sjovt nok aldrig på tilbud om sommeren ;) Og der er da et par sommer-ballerinaer. Jeg er ikke så meget sandal-piger - jeg går i ballerinaer og klip-klappere om sommeren :) Det gør jeg også ;) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 at min mand er så støttende og holder hoved kold, når jeg ikke gør :) Klem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At Alma virker til at hun er ved at overgive sig til søvnen. Jeg trænger til en pause ( jeg har været oppe siden kl 3) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At Alma virker til at hun er ved at overgive sig til søvnen. Jeg trænger til en pause ( jeg har været oppe siden kl 3) Håber du får tid til en lur :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 En tur i løvbakkerne med madpakker og mine 2 yndlings... At se kattene nyde solen på altanen. At sidde på altanen og lytte til fugle, vind i træerne, mumlen fra de andre altaner og børnestemmer fra fritidshjemmet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At ligge i solen halvanden time og lave absolut ingenting - med god samvittighed!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At vi har solgt vores lejlighed! :toot :yay :glad :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At vi har solgt vores lejlighed! :toot :yay :glad :toot Fedt Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 Først at Max fløj sin lillebror om halsen da vi hentede Theo i børnehaven og sagde "åh jeg har savnet dig idag" og nu har de leget 2-1/2 time i haven med lego <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At solen skinner og det er en god "undskyldning" for at skulle til stranden og have is :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At jeg endelig har fået pumpet barnevognen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 Først at Max fløj sin lillebror om halsen da vi hentede Theo i børnehaven og sagde "åh jeg har savnet dig idag" og nu har de leget 2-1/2 time i haven med lego <3 Årh hvor er de skønne :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At vi har solgt vores lejlighed! :toot :yay :glad :toot Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At få besøg af mine forældre - og at de var 10 min forsinket så jeg nåede at blive helt klar :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 At få besøg af mine forældre - og at de var 10 min forsinket så jeg nåede at blive helt klar :D Hahaha, det kender jeg så godt fra mig selv af :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites