Besvaret July 1, 2013 At have været ude at løbe for første gang i 2 år :yay At blive kontaktet af et vikarbureau. Lige meget om jeg får det eller ej er det da fedt at blive valgt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At jeg fik klippet halvdelen af hækken i går - så rart! Så må manden tage den anden halvdel når han kommer hjem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At vi har 1års bryllupsdag i dag... :biglove Tillykke med dagen! Fejrede i det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At vi lige har betalt billånet ud :) fed fornemmelse.. Jeg elsker også den fornemmelse at betale et lån ud! Glæder mig til det er huslånet! (Om 28 år...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At jeg skal på barselsbesøg hos en lille lækkermås der blev født i nat!! :7himmel :loveshower :kuller :wub Mon ikke jeg vender hjem som en skruk kvinde :D :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At badet i dag var varmt! Man skal huske at tænde for vandvarmeren når man lejer sommerhus ;) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 min lille søn der holder en meget aktiv fest i maven idag.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At der ikke er noget jeg skal i dag, og at jeg dermed når langt mere end jeg plejer ;) At mig og William virkelig har hygget her til formiddag, massere af fjol og grin. Tænk at min dreng er blevet så stor at vi på den måde kan hygge sammen :wub At læse at så mange har ønsket os en god dåb :) :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 at jeg er startet i mødregruppe i dag, hvor de andre piger er super flinke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At Lilly syns det er SÅ sjovt at gynge :D elsker hendes latter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At renoveringen går meget hurtigere end forventet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Jeg elsker også den fornemmelse at betale et lån ud! Glæder mig til det er huslånet! (Om 28 år...) Ja det er så fedt, og så er der lidt ekstra (læs: 6000kr) ekstra til os selv om måneden.. Weeee Og så er der huslånet.. Men kan ikke lige huske antal år på det.. Mener det er 26 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Kassedamen i Aldi. Herligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At have været ude at løbe for første gang i 2 år :yayAt blive kontaktet af et vikarbureau. Lige meget om jeg får det eller ej er det da fedt at blive valgt ud :) Uh ja når man er ledig og bare bliver kontaktet, så er glæden næsten lige så stor som at få jobbet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At renoveringen går meget hurtigere end forventet! :yay Ej det er fedt. Her går det langsommere end forventet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At Lilly syns det er SÅ sjovt at gynge :D elsker hendes latter Man bliver helt blød i knæene af børn latter.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 At jeg har drømmekage og chokolade med peppermynte (Især efter endnu en frygtelig lang og træls putteseance).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 At Mie stort set har sovet igennem (og sover endnu :7himmel) At jeg skal møde Kami :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Min friskbagte pære-mandeltærte... YUM! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 At Mie stort set har sovet igennem (og sover endnu :7himmel) At jeg skal møde Kami :yay :yay At jeg skal møde Majs :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 At Mie stort set har sovet igennem (og sover endnu :7himmel) At jeg skal møde Kami :yay :yay At jeg skal møde Majs :toot Hvor er i søde :D håber I får en hyggelig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 :yay At jeg skal møde Majs :toot Håber i hygger jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 At jeg har været til jordemor og alt er fint, og at manden har fået ferie en uge før tid og derfor er hjemme. Jeg arbejder hjemme og er egentlig bare på kontoret, meen det er så hyggeligt når han kommer ind med en kop te og at vi kan spise frokost sammen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 - At vi er på suveræn ferie - At Valdemar mere eller mindre sover igennem på ferien (hvilket han ellers ALDRIG har gjort før!!!!!) - At Mar pludselig idag besluttede sig for, at andre end mor og far må holde, og selv gik rundt og kravlede op på skødet af morfar, bedstemor, onkler, tante og kusiner - At Mar for første gang nogensinde er blevet passet idag (med succes!) = Brian og jeg har haft kærestetid! - at vores kærestetid blev tilbragt i poolens 18+ område ELSKER LIVET! :loveshower http://imgur.com/phV1xnk Del dette indlæg Link to post Share on other sites