Besvaret June 29, 2013 At jeg er 800 g fra at have tabt 20 kilo :toot :respekt hvor er du sej! Godt klaret, klap dig selv på skulderen! Husker dine frustrationer i slanke forummet da du begyndte, det er super godt gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At være på skovtur med Dicte hånd i hånd mellem mor og far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 :respekt hvor er du sej! Godt klaret, klap dig selv på skulderen! Husker dine frustrationer i slanke forummet da du begyndte, det er super godt gået! Tusind tak. Ej tænk at du kan huske det :blush det har sku også været en hård kamp, men SÅ meget det værd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg har købt lækkert tøj idag, som bare sidder godt! At Ayah bare flækkede af grin hver gang min veninde kiggede på hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At Erica har stornydt at blive fejret tre dage i træk :wub Men også at vi er færdige med fødselsdagsræset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg har haft en skøn dag med familien hvor jeg er blevet fødselsdags-fejret... Og maden var et hit Men er nu også glad for at de er gået igen ;) For nøj hvor er jeg træt nu hi hi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg har haft en skøn dag med familien hvor jeg er blevet fødselsdags-fejret... Og maden var et hitMen er nu også glad for at de er gået igen ;) For nøj hvor er jeg træt nu hi hi Tillykke.. Se: stort svajende flag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Tak :) Vi skal bo på noget, der hedder Blue Star Viva Palmanova, vist ret tæt på centrum. Hvor boede I? Nogle gode tips? :) Det lyder som et Star Tour eller Apollo-sted? :unsure Vi rejste med Spies og boede i Cala Bona. Håber I nyder det dernede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg er en slem slem pige der har farvet hår. Ih hvor jeg har savnet det, føler mig jo ligefrem i live :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg rent faktisk har hygget mig hos svigerforældrene At Mie og hendes bedstefar bare har deres egen lille bobbel når de er sammen - der er et eller andet usynligt bånd imellem dem som nok KUN bliver stærkere fra nu af! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg lige er hjemvendt fra et FANTASTISK babyshower :loveshower Er lykkelig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At vi skal til fotograf i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Det lyder som et Star Tour eller Apollo-sted? :unsure Vi rejste med Spies og boede i Cala Bona. Håber I nyder det dernede :) Det er lige nøjagtig et Star Tour sted :) Og vi har en HELT FANTASTISK ferie indtil videre! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At vi skal hjem til Marius idag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At jeg lige er vågnet - Aaaahhh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At der er dømt hjemmehygge med Ida hele dagen idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At ungerne har lavet brunch til os til formiddag. At en veninde langt om længe har fået solgt deres lejlighed :) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At vi lige har betalt billånet ud :) fed fornemmelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At vi har 1års bryllupsdag i dag... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At jeg lige er hjemvendt fra et FANTASTISK babyshower :loveshower Er lykkelig :wub At have holdt et skønt og vildt hyggeligt babyshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 At Edith tog sine første spæde kravleskridt idag :yay :wee :boo - min stooooore pige :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites