Besvaret June 20, 2013 At Edith satte sig op helt sig til formiddag (for at lege med støvsugeren - burde altså virkelig gøre den ren også ;) ) og i den forbindelse , at jeg har fået hendes seng sænket og fået købt og installeret en sele i altanbarnevognen også :) At jeg virkelig har ramt helt perfekt med min formiddags cappuccino . Den smager så godt. At vi skal ud og se et hus idag (Susanne, link coming up :P ) At næste kapitel i vores liv snart starter (Working mom and stay at home dad, flytning og så forhåbentligt snart hus/bil køb) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At jeg skal på strøget med en veninde idag :) uden ayah som skal være ved sin far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At Mar nu selv kan kravle op af trapperne og tilmed synes at det er sjovt :loveshower (og så slipper jeg for at slæbe ham op på fjerde sal - yay for min ryg :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At Mar nu selv kan kravle op af trapperne og tilmed synes at det er sjovt :loveshower (og så slipper jeg for at slæbe ham op på fjerde sal - yay for min ryg :yay) :yay (men hold op hvor er der langt op på 4. sal i det tempo!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 :yay (men hold op hvor er der langt op på 4. sal i det tempo!!!) Ja især når næsten alle dørmåtter også skal inspiceres :lolhit Men det er nu heller ikke fordi vi løber, når jeg har ham på maven :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At Anders overraskede mig og var tidligt hjemme At vi sammen gik ned og hentede Mie i DP At Mie bare er så glad for sin DP, og at DP bare er så sød! At se Mies glæde over at køre i "åben sportsvogn" (klapvogn :P barnevognen er en Rolls Royce :D ) At have familie tid på altanen At falde i søvn i solen mens Anders lavede mad sammen med Mie At jeg skal hjem til Kami den 2 juli At kattene ikke ved de kan hoppe over altanen så de kan være ude hele dagen At der ER job at søge (2 faktisk :yay ) At Mie kan sætte sig op selv At Mie kan sætte sig ned når hun står op nu At solen skinner At jeg er i godt humør Alle de skønne mennesker der sidder bag skærmen og glædes på hinandens vegne! www.babyklar.dk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At se Erica og min mand lege sammen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At jeg hentede en total glad Anabella i DP! At min mor og en af hendes veninder kom forbi til aftensmad! At jeg får besøg af Majs den 2. juli.! At jeg har fået brunch med to venner. At Anabella er i hele stuen og bare hygger maks inden sengetid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At jeg har "opdaget" spotify :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At jeg har "opdaget" spotify :yay Haha - SEJT! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At Thalia´s playliste på Spotify (fra 'Glad i låget-sange-tråden) har givet mig svaret på, hvad den sang jeg hørte i morges hedder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At læse ML's sidste indlæg i tråden "tanker fra en mor". Så dejligt at læse de endelig får lidt medvind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 Haha - SEJT! :D Jaja... bedre sent end aldrig, ik'? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 At jeg har haft besøg af 2 gide veninder, og i løbet af 2 timer var alle invitationer til fødselsdag klippet og i kuverter! Super skøn dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At det lykkedes mig at stå op før Valdemar - mens han sov videre i egen seng :7himmel - så jeg kunne nå i bad og tørre hår fra morgenstunden af :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At det lykkedes mig at stå op før Valdemar - mens han sov videre i egen seng :7himmel - så jeg kunne nå i bad og tørre hår fra morgenstunden af :yay Jeg gik herind for at skrive fuldstændig det samme indlæg! :yay Erica sover stadig og jeg har været i bad, spist morgenmad og er snart på vej ud af døren! Havde helt glemt hvordan mor-tid føltes! Men håber nu stadig hun vågner inden jeg skal ud af døren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At jeg har fået sommerferie! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At Anders overraskede mig og var tidligt hjemme At vi sammen gik ned og hentede Mie i DP At Mie bare er så glad for sin DP, og at DP bare er så sød! At se Mies glæde over at køre i "åben sportsvogn" (klapvogn :P barnevognen er en Rolls Royce :D ) At have familie tid på altanen At falde i søvn i solen mens Anders lavede mad sammen med Mie At jeg skal hjem til Kami den 2 juli At kattene ikke ved de kan hoppe over altanen så de kan være ude hele dagen At der ER job at søge (2 faktisk :yay ) At Mie kan sætte sig op selv At Mie kan sætte sig ned når hun står op nu At solen skinner At jeg er i godt humør Alle de skønne mennesker der sidder bag skærmen og glædes på hinandens vegne! www.babyklar.dk :lovebk Det her indlæg!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At SP bare var helt imponeret over Anabella - specielt finmotorikken og sproget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At Karla har fået sin første tand :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower (bedre sent end aldrig ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At Karla har fået sin første tand :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower (bedre sent end aldrig ;) ) Tillykke :7himmel Lilly er stadig medlem af klub tandløs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At Anders foreslog jeg gik en anden vej end jeg plejer og at jeg derfor gik hjem til soundtracket af fuglefløjt og perfekt temperatur :7himmel Med den her udsigt: http://imgur.com/bOF3ktd http://imgur.com/4sNb0gZ http://imgur.com/AjjupGX http://imgur.com/3FoySEm http://imgur.com/HB4x3zy At jeg nåede hjem inden det begyndte at dryppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 Det her indlæg!! :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 At min mor kommer i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites