Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Min kærestes enorme sexlyst tager livet af mig, føles det som om. Jeg har bihulebetændelse og generelt bare skidt, og det forstår han slet ikke gør, at jeg ikke har lyst. Har han ikke fået sex i to-tre dage bliver han irritabel og nærmest depressiv... Han siger selv. At han føler, at han er afhængig af mig....

Del dette indlæg

Det lyder lidt som om, han faktisk er afhængig af sex. Jeg havde engang en kammerat, der havde den lidelse, og han beskrev det nogenlunde på samme måde, som du gør. Han begyndte at få noget vejledning omkring det, og det hjalp helt utroligt. Han havde været så ked af, at sex ikke mere kun var nydelse, men faktisk et reelt behov.

Det lyder som om, din kæreste selv er lidt inde på det måske? Der er faktisk en hel del mænd (og kvinder), der lider af det. Man kan søge om det på nettet.

Ellers er det jo simpelthen noget med at få talt om det, tænker jeg? Du skal jo have lov at sige nej! Ellers bliver jeres sexliv jo hurtigt rigtig træls for dig. Og det er jo ikke meningen.

God bedring med bihulebetændelsen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan også være at han hæfter sig ved sex, fordi han er bange for at miste dig igen? At han føler sig ekstra knyttet på den måde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket længe om det i dag. Jeg tror ikke helt jeg kan få forklaret ham, at jeg på ingen måde har lyst hvis jeg føler et pres fra hans side. Han siger at det kun er med mig, at han har haft det enorme behov og jeg fortalte ham, at det godt kunne være et tegn på en masse psykisk som han måske skulle have lidt hjælp til. Det mener han jo ikke, men det er altså lidt hårdt at måtte føle at jeg ikke er tilstrækkelig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket længe om det i dag. Jeg tror ikke helt jeg kan få forklaret ham, at jeg på ingen måde har lyst hvis jeg føler et pres fra hans side. Han siger at det kun er med mig, at han har haft det enorme behov og jeg fortalte ham, at det godt kunne være et tegn på en masse psykisk som han måske skulle have lidt hjælp til. Det mener han jo ikke, men det er altså lidt hårdt at måtte føle at jeg ikke er tilstrækkelig....

Jeg tror mere at han reelt er bange for at du går - at han forsikre sig på at du er hans, igennem sex. 

Jeg tror at du bliver nødt til at forsikre HAM om, at selvom i ikke har sex og selvom at jeres forhold kan blive meget hverdag, så bliver du - at fordi i ikke har sex i et stykke tid, betyder det ikke, at du er ved at forlade ham.

I må finde nogen metoder, hvorpå i sammen kan finde et kompromis der gavner jer begge.

J har selv været der ved mig, og han "faldt til ro", da jeg forsikrede ham om, at jeg blev.

At jeg ville ham. Jeg gjorde det ved at vise ham det på en kærlig måde, fortælle ham det, skrive det til ham - vise omverdenen at vi var et par. Ligge små sedler til ham og bekræfte ham på den måde, fremfor sex.

Sex er jo skide dejligt, men det skal ikke føles som en pligt eller noget der skal gøres "for husfredens skyld". 

Måske i skulle aftale ingen sex i en uge, men en masse snak, putten, kyssen og boost på selvværds kontoen? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det lyder som en rigtig god idé med noget hjælp. Uanset grunden til det, er hans sexfixering jo med til at skabe en kløft imellem jer - og det er jo trist, når I holder af hinanden. Måske I som en begyndelse kunne gå til noget terapi sammen? Så føler han ikke, det er ham, der er noget galt med, men et problem I skal løse sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arg, hvis det reelt kun er et problem fordi du er syg... Så det måske bare at sige det er sødt han elsker din krop sådan, og pisse irriterende når su er syg..

Men umiddelbart er mit indtryk at det ikke sådan "almindeligvis" gør dig noget? Altså at du også nyder hans begær?

Tænker lidt om det ikke ligeså meget er det, at du har været syg en periode og haft mindre lyst.. Og det ser han som en slags afvisning sådan underbevist..

Tror da enhver mand som går fra at kæresten har lyst flere gange om dagen, til at kun have lyst hver 3. Dag tænker det må handle om dem.. Så måske er det "bare" det??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer at have rigtig meget sex, men ja de her 4 ugers tid med sygdom har da slået mig helt ud. Men bare se i morges hvor han parkerede bussen i kælderen(ha ha!) siden da har han bare været såååå glad.

Det er da dejligt at han begærer mig, det gør jeg jo også... Men mit humør bliver ikke helt af helvede til hvis jeg ikke får sex i to dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud, hvor føler jeg mig homo, når jeg ikke forstår sådan en spøg :huh  :).

Det er da muligt, hans sexdrive er helt naturligt, det forekommer mig bare ikke så almindeligt, at han ikke kan være glad uden at få sex så ofte. Og slet ikke at han ikke forstår, du ikke orker det efter en lang periode med sygdom.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud, hvor føler jeg mig homo, når jeg ikke forstår sådan en spøg :huh :).

Det er da muligt, hans sexdrive er helt naturligt, det forekommer mig bare ikke så almindeligt, at han ikke kan være glad uden at få sex så ofte. Og slet ikke at han ikke forstår, du ikke orker det efter en lang periode med sygdom.

Ha ha ha! Jamen, han kan egentligt godt forstå det - og bliver selv irriteret over at han presser mig. Det har han så ikke gjort i dag, og vi har haft sex to gange hvor jeg har haft lyst... Så det var dejligt. Heldigvis er vi gode til at kommunikere, så mon ikke det kan løses med at vi taler om det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer at have rigtig meget sex, men ja de her 4 ugers tid med sygdom har da slået mig helt ud. Men bare se i morges hvor han parkerede bussen i kælderen(ha ha!) siden da har han bare været såååå glad.

Det er da dejligt at han begærer mig, det gør jeg jo også... Men mit humør bliver ikke helt af helvede til hvis jeg ikke får sex i to dage

Parkerede bussen i kælderen? Er det kun mig der ikke fatter det?! :blink :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Parkerede bussen i kælderen? Er det kun mig der ikke fatter det?! :blink :unsure

Næh, det gav heller ikke mening for mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er åbenbart et udtryk mændene bruger på værkstedet. Bus - tissemand, kælder - tissekone.

Sorry ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik egentlig bare ud fra, at det betød sex :huh

Edit: Det viste sig så at være rigtigt nok - nok alligevel ikke et udtryk, jeg selv kommer til at bruge :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik egentlig bare ud fra, at det betød sex :huh

Edit: Det viste sig så at være rigtigt nok - nok alligevel ikke et udtryk, jeg selv kommer til at bruge :rolleyes

Jeg synes det er morsomt. Vi joker meget med den slags herhjemme ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstod den ;)

Og gik egentlig bare ud fra den var ekstra sjov fordi man "almindeligvis" siger at han "parkere bilen i garagen"..

Også en en bus så NOGET større end en bil.. Og en kælder større end en garage - som at han har en stor diller og at kvinden har født.. Ha ha jeg grinte - men kan da godt være jeg bare totalt misforstod den!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstod den ;)

Og gik egentlig bare ud fra den var ekstra sjov fordi man "almindeligvis" siger at han "parkere bilen i garagen"..

Også en en bus så NOGET større end en bil.. Og en kælder større end en garage - som at han har en stor diller og at kvinden har født.. Ha ha jeg grinte - men kan da godt være jeg bare totalt misforstod den!!!

HAHAHA ja sådan kan den selvfølgelig godt ses :D På Brians gamle arbejdsplads hed det "at stikke en rød pølse ind i Aalborghallen", hvis man havde sex med en, der havde født. Ikke særlig pænt, men kreativt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHA ja sådan kan den selvfølgelig godt ses :D På Brians gamle arbejdsplads hed det "at stikke en rød pølse ind i Aalborghallen", hvis man havde sex med en, der havde født. Ikke særlig pænt, men kreativt :P

Vi kalder det at kaste en reje ind i Kbh Hallen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D Hold da KÆFT, og vi homoer får at vide, VI bruger sjofle udtryk?!? Hahahahahaha, totalt griner!!! :D

Jeg regnede egentlig med, "kælderen" var noget lidt længere sydpå..... Blev faktisk lidt chokeret over åbenheden, hvilket ellers er sjældent :D.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D Hold da KÆFT, og vi homoer får at vide, VI bruger sjofle udtryk?!? Hahahahahaha, totalt griner!!! :D

Jeg regnede egentlig med, "kælderen" var noget lidt længere sydpå..... Blev faktisk lidt chokeret over åbenheden, hvilket ellers er sjældent :D.

Uden lyv, så kan vi være ret beskidte i munden og tage en masse pis på hinanden - også mht sex :-) Jeg er bestemt ikke sart, synes det er sjovt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft jeg elsker BK pigers åbne filosofiske overvejelser :lol

Egentlig bed jeg slet ikke mærke i udtrykket, men NU tænker jeg over det :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :D :d

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D Hold da KÆFT, og vi homoer får at vide, VI bruger sjofle udtryk?!? Hahahahahaha, totalt griner!!! :D

:ditto :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kalder det at kaste en reje ind i Kbh Hallen?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER