Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Vi er virkelig begyndt at hygge os sammen igen.. I lang tid har vores aftner været lidt delt, når vi ikke har Camille.. Han spillede computer og jeg så tv.

Men de sidste par aftner, har vi fundet et spil sammen og er faktisk endt med at sidde og grine og spille i flere timer..! :kuller

Del dette indlæg

Seks et halvt år med manden idag - 9 måneder siden vi holdt bryllup og termin om ca 2 uger ❤️ Rider på en lyserød bølge endnu og håber vi kan holde ved i kærligheden når baby og manglende søvn tager over.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik min mand til at læse nogle rigtige gode fantasy bøger, der hedder "the Black dagger brotherhood". Der er alt fra vampyrer, blodige slagsmål og romantik/kærlighed i. Og så er Der er nogle ret malende sexsener i. Og det har gjordt underværker for vores sexliv.

Tidligere var det næsten altid mig der legede med og gejlede ham op før sex. Nu er det ofte ham der starter, og sørgede for at jeg får 5 orgasmer før jeg må pille ved ham. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige et jeg-vil-skilles moment :( :boo

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram håber du er ok :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik min mand til at læse nogle rigtige gode fantasy bøger, der hedder "the Black dagger brotherhood". Der er alt fra vampyrer, blodige slagsmål og romantik/kærlighed i. Og så er Der er nogle ret malende sexsener i. Og det har gjordt underværker for vores sexliv.

Tidligere var det næsten altid mig der legede med og gejlede ham op før sex. Nu er det ofte ham der starter, og sørgede for at jeg får 5 orgasmer før jeg må pille ved ham. :loveshower

Årh ville sådan ønske Per gad læse bøger, for de lyder da fantastiske! :D Her synes jeg nemlig heller ikke han er særlig god til at "varme mig op" først :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh ville sådan ønske Per gad læse bøger, for de lyder da fantastiske! :D Her synes jeg nemlig heller ikke han er særlig god til at "varme mig op" først :p

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han høre bøgerne på lydbog mens han køre på arbejde. :D

Og de er også gode pige bøger. Er selv vild med dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres kram og tanker piger  :kiss I går var bare en lorte dag og min kæreste sagde nogle ting som gjorde mig rigtig ked af det og modløs... Men vi fik en "god" snak i aftes, uden råb og drama, men fik lagt nogle følelser frem, fik fundet nogle praktiske løsninger på små irritationsmomenter; og de store... tja vi fik i hvert fald fortalt hinanden hvordan vi har det med dem, så langt så godt ikke? Det lettede stemningen at vi begge fik sagt "jeg prøver...", der er jo nok bare issues i alle forhold der ikke bare er en løsning på, men man må finde ud af at acceptere de kompromiser der må indgåes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh PINLIGT!!! Grav mig ned i et hul tak!

Svigerfar sagde han ville være hjemme kl 15! Han var hjemme kl. 13 hvor vi var i fuld gang med at udnytte at Mie sov!!!

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få taget mig sammen til at komme ud af soveværelset!!! Er så flov!!!

(Vi havde lukkede døre men lige pludselig kunne vi høre at han gik i gangen, så hvad har han ikke hørt?)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigerfar sagde han ville være hjemme kl 15! Han var hjemme kl. 13 hvor vi var i fuld gang med at udnytte at Mie sov!!!

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få taget mig sammen til at komme ud af soveværelset!!! Er så flov!!!

(Vi havde lukkede døre men lige pludselig kunne vi høre at han gik i gangen, så hvad har han ikke hørt?)

Maja, det er helt naturligt! Tror du ikke bare han er glad på jeres vegne over at i har et sexliv?

Men derfor forstår jeg godt din pinlighed! Kæmpe :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orh den følelse kender jeg godt. Jeg havde engang en samtale med min svigermor over morgenmad, at vi lige skulle tænke på at vi ikke var hjemme i lejligheden mere og at væggene altså var tynde i deres gamle hjem.

Ikke lige det man vil hører mens man spiser rundstykker med svigermekaniken og manden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja, det er helt naturligt! Tror du ikke bare han er glad på jeres vegne over at i har et sexliv?

Men derfor forstår jeg godt din pinlighed! Kæmpe :kram

Lige meget hvad så er det bare ikke en del af sit liv man har lyst til at dele med svigerfar :blush

Nå men det gik nu fint nok bagefter! Anders gik ind i stuen og spurgte til det stævne han var til, så blev jeg lidt i soveværelset indtil jeg fandt på at ordne vasketøj, og da jeg var færdig med det vågnede Mie og så var fokus på hende indtil vi tog herind i lejligheden for at ordne det sidste!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orh den følelse kender jeg godt. Jeg havde engang en samtale med min svigermor over morgenmad, at vi lige skulle tænke på at vi ikke var hjemme i lejligheden mere og at væggene altså var tynde i deres gamle hjem.

Ikke lige det man vil hører mens man spiser rundstykker med svigermekaniken og manden.

Min far har bustet mig og en ekskæreste da jeg boede hjemme, og samme ekskærester søster på 10 så vi havde en spændende snak med svigerforældrene om at låse døre - så jeg har prøvet ting der er værre når jeg tænker over det!

Det hjælper bare stadig ikke på flovhed i dag! :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kram Maja!

tak for dagens spontane smil :D - men nøj, hvor kan jeg godt huske den der "BUSTED-følelse"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min kæreste og jeg var yngre, og vi var i fuld gang på badeværelset, udbrød en stemme "Hallo" det var så min kærestes far i telefonen, under min røv, og han havde hørt 32 sekunder!!!!! Jeg døde lidt der....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kram Maja!

tak for dagens spontane smil :D - men nøj, hvor kan jeg godt huske den der "BUSTED-følelse"

Arh men altså! Vi snakkede om at det er FULDSTÆNDIG som at være teenagere igen! Ikke på den gode måde!!! Vi er for pokker 31, gift og har et barn og forsøger at lave en mere!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min kæreste og jeg var yngre, og vi var i fuld gang på badeværelset, udbrød en stemme "Hallo" det var så min kærestes far i telefonen, under min røv, og han havde hørt 32 sekunder!!!!! Jeg døde lidt der....

Der var i hvert fald også noget der døde på Anders :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt nedern... Min kæreste og jeg havde sex i går, og lige efter jeg var kommet i den mest vidunderlige orgasme, sparkede Blybber nede ved "den". Det føltes SÅ incestuøst... Tror jeg nøjes med at give et stykke tid.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt nedern... Min kæreste og jeg havde sex i går, og lige efter jeg var kommet i den mest vidunderlige orgasme, sparkede Blybber nede ved "den". Det føltes SÅ incestuøst... Tror jeg nøjes med at give et stykke tid.....

Haha - åh, hvor jeg kan huske det - så "vågner"  man lidt op og opdager "at man ikke er alene mere".. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Hump for første gang siden fødslen og siden sidst i August :o

Virkelig fantastisk at være helt intime igen :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER