Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Har godt nok snart behov for at være andet end mor og far herhjemme, men med den sidste uges natteroderi med Ida, er det desværre ikke blevet til så meget Maria-Rasmus tid  :blink

Så håber snart det bliver anderledes

Del dette indlæg

Min kæreste kom kørende i en lækker bil i dag.

Det endte med( da ungerne var puttet) at vi havde virkelig hed sex i bilen... Som teenagere! Ha ha..

Vi har bare begge noget for biler.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for kram og krydsede fingre :) Vi har for første gang i lang tid haft to skænderier på en uge, hvor jeg før vil have bøjet af, men nu har stået fast! Men tænker, at det er hormonerne der hjælper mig godt i den situation ;) så vi har haft en uge, hvor vi fået sagt vores mening, det var dejligt :)

Hov, jeg havde ikke set dit svar. Det lyder godt, at du er begyndt at finde din stemme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste kom kørende i en lækker bil i dag.

Det endte med( da ungerne var puttet) at vi havde virkelig hed sex i bilen... Som teenagere! Ha ha..

Vi har bare begge noget for biler.

SEJT! Jeg ville bare synes det var mega besværligt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

SEJT! Jeg ville bare synes det var mega besværligt :D

Bilen har heldigvis god "opbevaringsplads" og store sæder.

Det var skønt - Lidt ligesom i gamle dage, inden vi flyttede sammen hvor vi tog på "picnic" HA HA HA HA

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg fandt da ud af Js holdning til min skolegang igår.

Vi stod og snakkede sygdom og det med at tage fri; han mente jo at indtil jeg fik arbejde, så skulle jeg tage alle barnets sygedage.. Sat WHAT?!

GLEM DET!

Jeg har IKKE tænkt mig at få højt fravær pga. Han mener at hans arbejde er vigtigere end mit livsmål!

Vi kan DELES om at tage børnene, når de er syge, men jeg NÆGTER at skulle bære hele ansvaret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg fandt da ud af Js holdning til min skolegang igår.

Vi stod og snakkede sygdom og det med at tage fri; han mente jo at indtil jeg fik arbejde, så skulle jeg tage alle barnets sygedage.. Sat WHAT?!

GLEM DET!

Jeg har IKKE tænkt mig at få højt fravær pga. Han mener at hans arbejde er vigtigere end mit livsmål!

Vi kan DELES om at tage børnene, når de er syge, men jeg NÆGTER at skulle bære hele ansvaret.

:kram til dig

Samme holdning havde min x også da Freja var lille og jeg tog den 1 årige hh (samt da jeg var i lære)

Det er f..... Hårdt! At studere mens man har sygt barn hjemme.

Min fraværsprocent var tæt på de 40, fordi Freja var konstant indlagt :(

Håber din mand ser lyset og forstår at i er lige meget værd uanset hvilket arbejde i har

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg studerer også og min mand arbejder. Vi vurderer hver gang T er syg, hvem der bedst kan tage en sygedag og hvordan de næste dage ser ud, så der er en plan. Jeg tror det er meget ligeligt fordelt, i hvert fald er det ikke noget jeg går og tænker over. 

Medmindre der hang en fyreseddel over hovedet på min mand - og med respekt for at lige nu er vi ret afhængige af hans job - så ville jeg blive rasende over, at han syntes mit studie var anden prioritet. 

T har været ret meget syg det sidste halvår, og jeg har måtte springe et par forelæsninger over + mødes med min gruppe via Skype, så der skal selvfølgelig også være respekt fra alle parter om, at det dér med at få børn (som bliver syge) det betyder at man er nødt til at lave nogle lidt kringlede løsninger indimellem. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som hovedregel er det egentlig min mand som tager alle barns sygedage, men ofte passer det med at jeg har undervisningsfri, eller sagtens kan læse det hjemme, som jeg misser den pågældende dag. Så i praksis er det nok mig der tager de fleste :D

Det er i hvert fald noget vi finder ud af hen ad vejen, og det er virkelig sjældent et problem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

J ved at højt fravær har konsekvens og han ved hvor vigtigt, det at få en uddannelse er for mig.

Han sagde at risikoen for at han blev fyret, var større end jeg blev smidt ud..

Øhh... Hvor får du den statestik fra?

Sygdom er sygdom og det kan man ikke gardere sig imod og det ved ALLE arbejdsgivere.. Jeg tvivler på at han vil blive fyret for 1-2 sygedage et par gange om året.

Han mente jo at hans arbejde var vigtigere og derfor burde jeg jo tage barnets sygedage - ja, men hvis jeg bliver smidt ud af mine studier, så FÅR jeg ikke noget arbejde og så sidder vi fast.. Igen..

Vi tager også altid sygedage på føleren, men vi tænkte at vi hellere måtte snakke lidt om det for fremtidens skyld.

Da jeg gik på VUC fik J fri til at hente Maliva og vente på at jeg kom hjem - da det tog mig op til 50-60 minutter om at hente pga. Bus, hvor J kunne være der på 20 minutter.

Og så tog han på arbejde igen bagefter.

Jeg har intet imod at tage børnene når de er syge, men det er hans prioritering der nager mig. At han mener at hans job er vigtigere og at det jeg gør sagtens kan smides i sænk med fravær. Det generer mig en del.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft den hyggeligste bryllupsdag. Holdt fri sammen med manden.

Vi sov alle tre længe i morges (hurra for sommertid), så spiste vi en morgenmad og hyggede indtil Simon kom i viggestue lige i tid til formiddagsfrugt, og så gik manden og jeg en tur ud og shoppede nyt tøj til ham, og så spiste vi frokost på den hyggeligste italienske cafe og nød solen, og så hentede vi Simon lige efter lur og kørte så en tur på cykel inden vi tog hjem og lavede mad.

Ih hvor jeg elsker min familie. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wubtihuu - weekend ophold med Anders i weekenden :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :glad Hvor skal I hen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft den hyggeligste bryllupsdag. Holdt fri sammen med manden.

Vi sov alle tre længe i morges (hurra for sommertid), så spiste vi en morgenmad og hyggede indtil Simon kom i viggestue lige i tid til formiddagsfrugt, og så gik manden og jeg en tur ud og shoppede nyt tøj til ham, og så spiste vi frokost på den hyggeligste italienske cafe og nød solen, og så hentede vi Simon lige efter lur og kørte så en tur på cykel inden vi tog hjem og lavede mad.

Ih hvor jeg elsker min familie. :loveshower

Lyder som en skøn dag! Forsinket tillykke med bryllupsdagen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:glad :yay :glad

Hvor vinder/finder man sådan et henne? (altså et weekendophold med egen mand, ikke med Anders :D)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig som alenemor.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mænd altså.....

Manden skulle skifte betrækket på det væghængte puslebord (det plejer at være min opgave).

Da han så skal lukke det ligger puden ikke rigtig, istedet for at se hvad han laver og rette på puden så jeg kan hører at han smækker lågen hårdt op flere gange.

Resultat han smadre den ene magnetlås og får lågen, ned i hoved...

Men er det ham der har gjort noget forkert neeeeej da.

Det er da min far der har bygget noget lort og valgt en dårlig magnetlås og lukke anordning......

Og så har jeg lige siden skulle høre på at han brokker sig over at det gør ondt....

Selvfølgelig gør det ondt, men prøv lige at overveje hvad du gør.

Nu har jeg så skiftet magnetlåsen og fremadrettet tror jeg hellere at jeg må skifte betrækket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mænd altså.....

Manden skulle skifte betrækket på det væghængte puslebord (det plejer at være min opgave).

Da han så skal lukke det ligger puden ikke rigtig, istedet for at se hvad han laver og rette på puden så jeg kan hører at han smækker lågen hårdt op flere gange.

Resultat han smadre den ene magnetlås og får lågen, ned i hoved...

Men er det ham der har gjort noget forkert neeeeej da.

Det er da min far der har bygget noget lort og valgt en dårlig magnetlås og lukke anordning......

Og så har jeg lige siden skulle høre på at han brokker sig over at det gør ondt....

Selvfølgelig gør det ondt, men prøv lige at overveje hvad du gør.

Nu har jeg så skiftet magnetlåsen og fremadrettet tror jeg hellere at jeg må skifte betrækket.

:rolleyes :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :glad Hvor skal I hen?

Billund :p ikke sindsoprivende spændende, men det er ikke altid destinationen men det at være sammen der tæller. (At jeg så nok har mens. Er så bare røv dårlig timing <_< - så vi skal nok bare spille en masse yatzy :rolleyes )

:glad :yay :glad

Hvor vinder/finder man sådan et henne? (altså et weekendophold med egen mand, ikke med Anders :D)

Haha - jamen det er faktisk hans fødselsdags gave :) en deal der så skal bruges inden 1 maj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i længere perioder af mit voksne liv boet alene og var sjældent sådan rigtig bange. Men jeg er altså bare ikke god til at være alene hjemme om natten mere og indbruddet hjælper ikke! :(

Lige nu er alarmsystemet alle pengene værd! Der er længe til sent lørdag aften :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i længere perioder af mit voksne liv boet alene og var sjældent sådan rigtig bange. Men jeg er altså bare ikke god til at være alene hjemme om natten mere og indbruddet hjælper ikke! :(

Lige nu er alarmsystemet alle pengene værd! Der er længe til sent lørdag aften :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

En hær af :kram2

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER