Besvaret January 26, 2014 Spændende! :goodluck Ja, det bliver en medio oktober bebs, hvis der er gevinst! Synes det er lidt villet at tænke på...... Og spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ja, det bliver en medio oktober bebs, hvis der er gevinst! Synes det er lidt villet at tænke på...... Og spændende! Jaah! En oktober baby!!! (Og hvis ikke så kan det være vi kan følges noget af vejen igen :yay ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jaah! En oktober baby!!! (Og hvis ikke så kan det være vi kan følges noget af vejen igen :yay ) Jeg ville faktisk vildt gerne have en forårsbaby :p Men er ganske fint tilfreds med en oktoberbebs, hvis der er gevinst i første hug! Det er jo ikke en skid planlagt... Og faktisk også en dumt tidspunkt, sådan rent praktisk... Men vil finder vel en løsning, hvis vil skal! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jeg ville faktisk vildt gerne have en forårsbaby :p Men er ganske fint tilfreds med en oktoberbebs, hvis der er gevinst i første hug! Det er jo ikke en skid planlagt... Og faktisk også en dumt tidspunkt, sådan rent praktisk... Men vil finder vel en løsning, hvis vil skal! :) Helt sikkert, man kan vel lige så godt bruge arbejdsløshed på graviditet og barsel ;) det gjorde jeg da sidst :) Havde sidste arbejdsdag 11 november 2011 og testede positiv 1 december :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Helt sikkert, man kan vel lige så godt bruge arbejdsløshed på graviditet og barsel ;) det gjorde jeg da sidst :) Havde sidste arbejdsdag 11 november 2011 og testede positiv 1 december :D Ja, men ved ikke lige om graviditet og 10km cykeltur dagligt går så godt i spænd.... Det bliver i hvertfalkd hårdt og besværligt, når maven begynder at fylde! :)Du var da også en ret go planlægger, kan jeg fornæmme :p Men koooooldt vand i blodet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er gift med en kæmpe idiot :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er gift med en kæmpe idiot :huug :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ja, men ved ikke lige om graviditet og 10km cykeltur dagligt går så godt i spænd.... Det bliver i hvertfalkd hårdt og besværligt, når maven begynder at fylde! :) Du var da også en ret go planlægger, kan jeg fornæmme :p Men koooooldt vand i blodet! Ha ha, optimalt var jeg blevet gravid noget før, så jeg ikke gik med mave på mens jeg søgte, men det var helt fint ;) kvalme perioden blev brugt på sofaen det var da super :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er gift med en kæmpe idiot :huug :kram hva så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ha ha, optimalt var jeg blevet gravid noget før, så jeg ikke gik med mave på mens jeg søgte, men det var helt fint ;) kvalme perioden blev brugt på sofaen det var da super :p ja, men her er der jo ingen kære mor... Jeg SKAL jo hente Luna i DP Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ja, men ved ikke lige om graviditet og 10km cykeltur dagligt går så godt i spænd.... Det bliver i hvertfalkd hårdt og besværligt, når maven begynder at fylde! :) Du var da også en ret go planlægger, kan jeg fornæmme :p Men koooooldt vand i blodet! Altså, jeg cyklede 10 km i streg, da jeg var gået over tid med AB. Maven er mindre i vejen, end man lige tror ;) Hvert fald på en dame cykel med rank ryg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Altså, jeg cyklede 10 km i streg, da jeg var gået over tid med AB. Maven er mindre i vejen, end man lige tror ;) Hvert fald på en dame cykel med rank ryg :) Nu har jeg så en citybike (ligner en spinkel mountainbike) og da jeg var godt halvvejs i min graviditet med Luna, var jeg ude at cykle på en Christiania cykel, og der sys jeg mavsen var i vejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ja, det bliver en medio oktober bebs, hvis der er gevinst! Synes det er lidt villet at tænke på...... Og spændende! Oktober-babyer er fantastiske! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Oktober-babyer er fantastiske! :wub Jeg tror på at alle bebser er fantastiske! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 :kram hva så? Jeg er åbenbart altid sur (ifølge ham). Og så havde vi en rigtig træls aften i går, med en fuldstændig åndssvag samtale... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jeg er åbenbart altid sur (ifølge ham). Og så havde vi en rigtig træls aften i går, med en fuldstændig åndssvag samtale... Ej, hva er det da for noget fis at fyre af! :kram2 kom der noget konstruktivt ud af samtalen, eller var det bare kagekamp? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ej, hva er det da for noget fis at fyre af! :kram2 kom der noget konstruktivt ud af samtalen, eller var det bare kagekamp? Havde det da bare været kagekamp. Ren mudderkastning! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Nu har jeg så en citybike (ligner en spinkel mountainbike) og da jeg var godt halvvejs i min graviditet med Luna, var jeg ude at cykle på en Christiania cykel, og der sys jeg mavsen var i vejen :) Jeg cyklede 5km hver vej på arbejde på citybike, til jeg var 32 uger henne ;) Det er da ret spændende om der er noget i et første spontant forsøg :wub Havde det da bare været kagekamp. Ren mudderkastning!:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jeg cyklede 5km hver vej på arbejde på citybike, til jeg var 32 uger henne ;) Det er da ret spændende om der er noget i et første spontant forsøg :wub Ja, det er lidt spændende! :wub Jeg kan godt mærke at det fylder lidt meget for mig i dag! (og nok også hver dag indtil d. 8.) ]]]] Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Havde det da bare været kagekamp. Ren mudderkastning! Øv øv øv.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Så skriver man til manden om han vil hasle ind når han kommer hjem fra arbejde og køre en tur på posthuset! Og hvad svar får man så: "Alt for dig skat!" :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Synes det er pisse uretfærdigt at jeg fik en SMAGSPRØVE på sex igen og jeg så dagen efter begynder at bløde igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Hvor lang tid skal man vente og se, når det kommer til pletblødning? Min læge mente nemlig vi skulle se tiden an. Men jeg synes at 5-6 mdr er meget. Specielt når man nærmest går med daglige mens agtige smerter. Har aldrig før døjet med pletblødning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Det burde bestemt ikke være mini piller, for dem vil jeg ikke på. Det der med bestemt tidspunkt de skal tages, det duer jeg bare ikke til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Jeg er begyndt at bløde på cd 17. Plejer at have en cyklus på omkring 35 dage :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites