Besvaret December 12, 2013 Godt at høre, at I har fået snakket om tingene. Håber det vender til det bedre snart :kram2 Tænk han påstår jeg er nødt til at snakke til ham om det. At han ikke kan læse mine tanker? Ih mænd :rolleyes hvorfor skal de være så besværlige ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Tænk han påstår jeg er nødt til at snakke til ham om det. At han ikke kan læse mine tanker? Ih mænd :rolleyes hvorfor skal de være så besværlige ^_^ :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Jeg har dårlig samvittighed, fordi jeg godt kan forstå at han bliver frustreret! Han siger jo, at det at jeg er mor til hans barn og ikke bare hans kæreste har gjort at han er endnu mere forelsket i mig og får endnu mere lyst til mig!! Han var sur i går aftes og for første gang i 8 år lagde vi os til at sove uden at have udredt vores problemer - men helt ærligt - jeg orker ikke skulle diskutere om aftenen og da slet ikke når betterøv sover, for det er der jeg også sover!! Jeg sover jo ikke i løbet af dagen! Han er en god mand og jeg skrev en SMS til ham imorges, hvor jeg undskyldte og prøvede på at forklare (vi skal SÅ meget have en snak senere) og hans svar var: "Rolig nu min lille skat... Du er den bedste kæreste jeg kan ønske mig... Det er ikke for sjov jeg ønsker 1 år mere hver år til jul vel!" :wub Men jeg håber bare min lyst snart vender tilbage - jeg vil gerne kunne nyde sex igen! Jeg synes jo det er et vigtigt element i ethvert forhold!! Men hvor er det bare rart at høre, at det er normalt :) og at jeg ikke er den eneste.., Krammer!:-) vi har vel sex cirka en gang om ugen - hvilket er langt under tidligere tiders frekvens - dels fordi jeg er træt og ikke har den vilde lyst, dels fordi junior vågner let (og sex på sofaen besværliggøres noget af vores meget selskabelige hund:-s). Det generer tydeligt min mand.. Og jeg er ambivalent - på den ene side bliver jeg tosset over, at han tillader sig at blive sur, på den anden side kan jeg jo godt forstå, at han bliver ked af at blive afvist (og kan egentlig godt huske, hvor såret og pigefornærmet jeg har været, de få gange han har afvist mig...0:-). Jeg stiler efter at komme igennem den her periode ved at skrue op for frekvensen af blowjobs... Jeg sad i sofaen i aftes og blev helt træt ved tanken om, at det nu var +1 uge siden, vi sidst knaldede, og at min mand nok ville forsøge sig, når vi gik i seng... Istedet skyndte jeg mig at blive rigtig kælen i sofaen og give ham et blowjob...0:-) => megaglad og tilfreds mand, der følte sig ønsket og begæret - og jeg kunne lægge mig til at sove i fred, da vi gik i seng:-D Anyway, din mand skal bare være sød og forstående skal han! Men altså, hvis du har det ok med at give blowjobs, så kan de være meget gode til at glatte lidt ud med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Øv altså min sexlyst er virkelig på lavt blus for tiden! Vi har nok dyrket sex 5 gange siden Liam blev født (11 uger siden) og det er da dejligt nok! Men uanset hvor meget glidecreme vi bruger, så synes jeg stadig kondomer generer mig! Der skal desuden ikke ret meget til før det gør ondt/bliver ubehageligt!! Og så er min lyst bare ikke særligt stor! Ofte fordi jeg er træt og ikke orker, men det var jo ikke et issue før ;) T er dog ved at blive ret frustreret og ind imellem bliver han vred og det kan jeg egentlig godt forstå, men hvad skal jeg lige gøre?? I næste uge ryger kondomer, da jeg så har taget en hel blisterpakke prævention.. Jeg håber det bliver bedre herefter!! Men øv hvor det bare tærer på vores forhold! Jeg kan heller ikke klare tanken om at dyrke sex i samme rum som Liam.. Det distraherer mig og det føles forkert... Tá' det stille og roligt! Vi havde først sex efter 3 måneder og der gik længe før det blev normalt igen... Jeg syntes det var for mærkeligt, og amningen gjorde jeg ikke havde lyst til at dele min krop med andre end Dicte. Og så kunne jeg altså heller ikke finde ud af det når Dicte sov ved siden af. Håber din mand kan finde lidt forståelse :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Fantastisk at have en mand som forstår mig når jeg er helt umulig. Noget i stil med det her: Mig: :zzz Ham: :kram Mig: <_< Ham: :kiss Mig: :gal Ham: :hump ? Mig: :boo Ham: :( 2 min senere Mig: :kram2 Ham: :wub Os: :seng + :zzz Mig: :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Fantastisk at have en mand som forstår mig når jeg er helt umulig. Noget i stil med det her: Mig: :zzz Ham: :kram Mig: <_< Ham: :kiss Mig: :gal Ham: :hump ? Mig: :boo Ham: :( 2 min senere Mig: :kram2 Ham: :wub Os: :seng + :zzz Mig: :7himmel :biglove Hihi! denne lille smiley-serie fik mig til at smile helt vildt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 5 mdr uden sex :'( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Fantastisk at have en mand som forstår mig når jeg er helt umulig. Noget i stil med det her: Mig: :zzz Ham: :kram Mig: <_< Ham: :kiss Mig: :gal Ham: :hump ? Mig: :boo Ham: :( 2 min senere Mig: :kram2 Ham: :wub Os: :seng + :zzz Mig: :7himmel :biglove Haha herligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 5 mdr uden sex :'( Hvorfor nu det? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Hvorfor nu det? :kram2 Fordi min sexlyst er lig nul :( har så ondt af min mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Fordi min sexlyst er lig nul :( har så ondt af min mand! Kvalme og graviditetsgener kan være svære at overkomme. Stakkels jer begge :kram2 Håber I kan dele lidt nærhed og ømhed trods alt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Kvalme og graviditetsgener kan være svære at overkomme. Stakkels jer begge :kram2 Håber I kan dele lidt nærhed og ømhed trods alt.Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Tror vist godt man kan kalde min krop for ret regelmæssig! for to år siden startede min mens den 16. December! Havde ÆL nytårsaftensdag og blev gravid med Luna. i går to år efter... Fik jeg sørme mens igen! Har bedt Mads om at passe ekstra på når nu han nok får et nytårsknald igen! :) behøver ikke to børn med samme fødsels dato! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Tror vist godt man kan kalde min krop for ret regelmæssig! for to år siden startede min mens den 16. December! Havde ÆL nytårsaftensdag og blev gravid med Luna. i går to år efter... Fik jeg sørme mens igen! Har bedt Mads om at passe ekstra på når nu han nok får et nytårsknald igen! :) behøver ikke to børn med samme fødsels dato! :P Haha hvor pudsigt :D (Jeg ville da tage det som en udfordring ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 A er væk mandag til fredag denne uge. Har sendt ham nogle sms'er i dag med lidt forskelligt indhold: jeg har det skidt, Theodor har haft en god dag i vs, jeg er ked af det, forsikringsmanden har ringet igen (vi har fået et tilbud for nyligt, sagde direkte til forsikringsmanden at jeg nok skulle ringe til ham, når vi havde taget en beslutning, og at han IKKE skulle ringe til os. Idioten har så ringet to gange nu), Theodor er utilfreds, Theodor har spist godt i dag.. Og hvad reagerer han på? At forsikringsmanden har ringet. Fuckhoved altså! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 A er væk mandag til fredag denne uge. Har sendt ham nogle sms'er i dag med lidt forskelligt indhold: jeg har det skidt, Theodor har haft en god dag i vs, jeg er ked af det, forsikringsmanden har ringet igen (vi har fået et tilbud for nyligt, sagde direkte til forsikringsmanden at jeg nok skulle ringe til ham, når vi havde taget en beslutning, og at han IKKE skulle ringe til os. Idioten har så ringet to gange nu), Theodor er utilfreds, Theodor har spist godt i dag.. Og hvad reagerer han på? At forsikringsmanden har ringet. Fuckhoved altså! :( :prik :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 A er væk mandag til fredag denne uge. Har sendt ham nogle sms'er i dag med lidt forskelligt indhold: jeg har det skidt, Theodor har haft en god dag i vs, jeg er ked af det, forsikringsmanden har ringet igen (vi har fået et tilbud for nyligt, sagde direkte til forsikringsmanden at jeg nok skulle ringe til ham, når vi havde taget en beslutning, og at han IKKE skulle ringe til os. Idioten har så ringet to gange nu), Theodor er utilfreds, Theodor har spist godt i dag.. Og hvad reagerer han på? At forsikringsmanden har ringet. Fuckhoved altså! :( Typisk :klap :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Haha hvor pudsigt :D (Jeg ville da tage det som en udfordring ;)) Hæ Hæ! Jeg tror nu liiige vi venter lidt endnu! ;) - ellers ret go udfordring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 5 mdr uden sex :'( Vi gik fra Marts til november uden sex, så gik der yderligere en måned, og så begyndte vi LANGSOMT at have gang i intimiteten igen, men først rigtig da Mie flyttede ud af soveværelset. I starten var det frygteligt at føle sig som en luset kone, men da jeg tog mig sammen og snakkede med Anders om det, så viste det sig at han også havde mistet lysten, han kunne bare slet ikke forholde sig til at der var et menneske imellem os. Et par handjobs i ny og næ og så var alt i skønneste orden. Jeg skulle bare have kys og ligge i ske så var jeg tilfreds :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Jacob har mistet sin vielsesring, og aner ikke on han har tabt den eller om han har lagt den et sted herhjemme. Tsk tsk. Må indrømme at jeg er lidt vred og skuffet over at han ikke passer bedre på den, synes ikke lige at vi havde brug for den ekstra udgift. Øv altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Jacob har mistet sin vielsesring, og aner ikke on han har tabt den eller om han har lagt den et sted herhjemme. Tsk tsk. Må indrømme at jeg er lidt vred og skuffet over at han ikke passer bedre på den, synes ikke lige at vi havde brug for den ekstra udgift. Øv altsåØv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Så er der 10 år til vi kan fejre kobberbryllup herhjemme! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Jacob har mistet sin vielsesring, og aner ikke on han har tabt den eller om han har lagt den et sted herhjemme. Tsk tsk. Må indrømme at jeg er lidt vred og skuffet over at han ikke passer bedre på den, synes ikke lige at vi havde brug for den ekstra udgift. Øv altså Åhr øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites