Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Ups? ;)

??

Ja - forklaring afkræves!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender i det, at når manden ikke er hjemme - vil man virkelig gerne have ham hjem. Og når han så endelig kommer - så må han faktisk godt fise af igen? Så ved i hvordan jeg har det, sådan ca. hver dag lige for tiden.

Og så er jeg ret så træt af at høre ham brokke sig over hvor træt han er. Jovist, manden er da helt sikkert træt. Meeeen jeg gider ikke sige "hvor er det synd for dig", for jeg har en liiillle biiitte anelse om at jeg nok er bare liiiidt mere træt end ham. Og da han så (ENDELIG) i går tilbød at jeg kunne tage en lur på en times tid, så vågner jeg af at William ligger og græder inde i stuen, og jeg ligger og lytter lidt (jeg gad ikke rejse mig, det var jo J der havde ham, og han kan sagtens trøste), men efter 3-4 minutter rejser jeg mig, fordi W stadig græder og finder så J liggende på gulvet ved siden af W og snork sove! Ej men helt ærligt. Stakkels William, og stakkels mig - det er bestemt ikke måden hvorpå jeg lærer at andre end mig kan tage sig af William. For det kan de ÅBENBART IKKE!

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPS!

Ja hvad sker der? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare DUMMET mig.. Jeg fik fjernet spiral for 14 dage siden, men kunne ikke begynde på p-piller... Også var jeg fuld i weekenden, det samme var kæresten - Også tænkte vi ikke rigtig over det.. Vi er dog begge i tvivl om "Hvad" der egentlig skete, da vi ja.. Muligvis bare er gået kolde?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare DUMMET mig.. Jeg fik fjernet spiral for 14 dage siden, men kunne ikke begynde på p-piller... Også var jeg fuld i weekenden, det samme var kæresten - Også tænkte vi ikke rigtig over det.. Vi er dog begge i tvivl om "Hvad" der egentlig skete, da vi ja.. Muligvis bare er gået kolde?!

Ej undskyld, men kunne altså ikke lade være med at grine! :D :lolhit

Det var sgu tider, dengang jeg kunne finde ud af at drikke mig så stiv! :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej undskyld, men kunne altså ikke lade være med at grine! :D :lolhit

Det var sgu tider, dengang jeg kunne finde ud af at drikke mig så stiv! :rolleyes

Ja, det er altså ikke særlig tit det sker for mig.. Men vi var til Thomas Helmig koncert, mig og mine veninder.. Så vi startede med festlige drinks kl. 12! Da koncerten var færdig ved 23 tiden, besluttede vi at fortsætte i byen.. Kæresten havde været til havefest, hvor de havde startet med øl ved 12 tiden, hvor de satte telt op osv.. Og ham og hans venner tog i byen ved 24 tiden... Vi tog hjem ved 4-5 tiden, og ja.. Kan huske vi gik i gang, men kan sgu ikke rigtig huske at vi sluttede :blush :oops :yiepie :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det vel bare at købe og tage en fortrydelsespille snarest muligt?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender i det, at når manden ikke er hjemme - vil man virkelig gerne have ham hjem. Og når han så endelig kommer - så må han faktisk godt fise af igen? Så ved i hvordan jeg har det, sådan ca. hver dag lige for tiden.

Og så er jeg ret så træt af at høre ham brokke sig over hvor træt han er. Jovist, manden er da helt sikkert træt. Meeeen jeg gider ikke sige "hvor er det synd for dig", for jeg har en liiillle biiitte anelse om at jeg nok er bare liiiidt mere træt end ham. Og da han så (ENDELIG) i går tilbød at jeg kunne tage en lur på en times tid, så vågner jeg af at William ligger og græder inde i stuen, og jeg ligger og lytter lidt (jeg gad ikke rejse mig, det var jo J der havde ham, og han kan sagtens trøste), men efter 3-4 minutter rejser jeg mig, fordi W stadig græder og finder så J liggende på gulvet ved siden af W og snork sove! Ej men helt ærligt. Stakkels William, og stakkels mig - det er bestemt ikke måden hvorpå jeg lærer at andre end mig kan tage sig af William. For det kan de ÅBENBART IKKE!

Hold nu op hvor var jeg blevet tosset :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er SKØNT at være uden min mand lidt.. :P Han havde fem ugers sommerferie. Så lige to uger på arbejde, og så to ugers barsel. Så at han lige nu er væk på øvelse er faktisk helt OK :P Meeeeen, jeg mangler ham nu alligevel til at tage Theo en gang i mellem :P Haha.

Det bliver nok godt at komme rigtig i gang med hverdagen igen, så jeg forhåbenligt kan komme til at savne ham lidt en gang i mellem. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det vel bare at købe og tage en fortrydelsespille snarest muligt?!

Er det ikke kun indenfor 24 timer?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke kun indenfor 24 timer?

Mener det er indenfor 72 timer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener det er indenfor 72 timer

Læste lige om det, og sandsynligheden for de virker indenfor 24 timer er 85% også daler sandsynligheden.. Så min dovenskab, efter at have travet 10 km i dag, med flade dæk på barnevognen, med syg baby og småsyg mig, siger mig at jeg satser på vi faldt i søvn ;) Normalt kan man jo også.. Mærke det, bagefter ikke?? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er noget af et sats. Jeg havde nok taget dem uanset hvad..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er noget af et sats. Jeg havde nok taget dem uanset hvad..

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.. Det lyder måske som et sats.. Men almindeligvis når vi har sex, så er det måske i 25% af gangene at min kæreste overhovedet kommer (!).. Så tvivler virkelig stærkt på han er kommet.. Allerede der, er risikoen lille.. Når man tænker på det er en gang, og ikke ved æl.. Så skal det dælme være en baby der ville noget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.. Det lyder måske som et sats.. Men almindeligvis når vi har sex, så er det måske i 25% af gangene at min kæreste overhovedet kommer (!).. Så tvivler virkelig stærkt på han er kommet.. Allerede der, er risikoen lille.. Når man tænker på det er en gang, og ikke ved æl.. Så skal det dælme være en baby der ville noget!

:o :blink

Må man spørge hvorfor :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o :blink

Må man spørge hvorfor :unsure

Han kan slet ikke slappe af når han har sex.. Og går helt vildt op i at "tilfredsstille".. Så han "glemmer" sig selv.. De gange han kommer, har det som regel taget op mod en TIME. Faktisk gik der lang tid før vi overhovedet havde sex, fordi han havde det svært med det.. Og det havde jeg også.. Har egentlig stadigvæk - føler jo det er fordi JEG ikke tænder ham! Men er bare endt med at acceptere det.. Det er virkelig svært for ham, men hvis jeg "presser på", så går han helt i baglås, og så kan han SLET ikke komme.. "heldigvis", gør det ham ikke noget (siger han).. Og et eller andet sted, tænker jeg at der jo nok er mange kvinder der har det som ham - Som også kun kommer hver 4. gang man har samleje!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes nu altså stadig, at det er en stor chance at tage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han kan slet ikke slappe af når han har sex.. Og går helt vildt op i at "tilfredsstille".. Så han "glemmer" sig selv.. De gange han kommer, har det som regel taget op mod en TIME. Faktisk gik der lang tid før vi overhovedet havde sex, fordi han havde det svært med det.. Og det havde jeg også.. Har egentlig stadigvæk - føler jo det er fordi JEG ikke tænder ham! Men er bare endt med at acceptere det.. Det er virkelig svært for ham, men hvis jeg "presser på", så går han helt i baglås, og så kan han SLET ikke komme.. "heldigvis", gør det ham ikke noget (siger han).. Og et eller andet sted, tænker jeg at der jo nok er mange kvinder der har det som ham - Som også kun kommer hver 4. gang man har samleje!

Det er helt sikkert ganske almindeligt blandt kvinder og det er da helt i orden, at det er sådan for dig/Jer. Det er bare ikke så tit man hører om sådan nogen tilfælde, så blev bare nysgerrig.

Der er jo også milevid forskel på hvor ofte par har sex og den ene yderlighed forstår sjældent den anden, men det gør jo ikke nogen af delene forkert :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt sikkert ganske almindeligt blandt kvinder og det er da helt i orden, at det er sådan for dig/Jer. Det er bare ikke så tit man hører om sådan nogen tilfælde, så blev bare nysgerrig.

Der er jo også milevid forskel på hvor ofte par har sex og den ene yderlighed forstår sjældent den anden, men det gør jo ikke nogen af delene forkert :)

Ja.. Desværre har det faktisk været "hårdt" for vores "sexliv"... Han er vant til at man har sex fx en gang i ugen, og at det så tager 2-3 timer.. og jeg er mere til at man har 5-6-7 gange om ugen, og at det så tager 10-20 min....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja.. Desværre har det faktisk været "hårdt" for vores "sexliv"... Han er vant til at man har sex fx en gang i ugen, og at det så tager 2-3 timer.. og jeg er mere til at man har 5-6-7 gange om ugen, og at det så tager 10-20 min....

Puuuhhh :o Så vil jeg godt nok ikke fortælle om frekvensen herhjemme :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.. Nu er vi jo også "nyforelsket".. Og han er jo væk 50% af tiden, så man går jo og savner ham...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha :ditto så mange muligheder har vi ikke når vi hver især har hobbyer og venskaber som vi hovedsagelig "plejer" om aftenen. Og morgensex er en saga blot efter vi er blevet forældre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha :ditto så mange muligheder har vi ikke når vi hver især har hobbyer og venskaber som vi hovedsagelig "plejer" om aftenen. Og morgensex er en saga blot efter vi er blevet forældre!

Uha, det er vel en af de ting jeg måske skal se som en af fordelene ved at være deltidsmor...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER