Besvaret January 13, 2011 9: hun har haft en del programmer på kanal 4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Mayanne Dinesen? jaaaah var det prince delen som gjorde det??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 jaaaah var det prince delen som gjorde det??? Google er min ven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Camille miremar (staves) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Så må jeg lave en - YAY! :) 1. Jeg er mand og italiener Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Google er min ven ;) så er det din tur at komme med ledetråde på en kendt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 2. Jeg har efterhånden været død RIGTIG længe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4. Jeg var rigtig dygtig billedhugger, men er faktisk nok mest kendt for min malerkunst... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 eller leonardeo da vinci? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 3. Jeg var kunster. Leonardo da Vinci Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 michel angelo staves? Jep - Michelangelo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jep - Michelangelo :) staveplade til mig :D jamen så er jeg jo på den igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4: påtog sig rollen som konge som 22 årig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Napoleon? nope ikke lige ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 5: han førte til en blomstringstid for fransk kultur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 6: han er kendt for et meget vigtig slot i Frankring, som vores Christian d. 4 har forsøgt at efterligne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: Han regerede i Frankrig fra 1643 til 1715. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 8: Nitzen, nu bør du komme ind i kampen som kommende historielærer. Men han er kendt som sol kongen Del dette indlæg Link to post Share on other sites