Besvaret January 13, 2011 Er kendt for digte, tegninger, lysestager, figurer, skåle mv.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 måske Holger Bech Fritz Nielsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 måske Holger Bech Fritz Nielsen Nej... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nej jeg gætter sku på piet hegn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nej jeg gætter sku på piet hegn JAAA Piet Hein ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ja Piet Hein ville også være mit gæt :) Men nu kom du først ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 JAAA Piet Hein ;) ihhh hvor er jeg sej til at gætte :-) vi prøver med en ny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4: kun blev kendt, eller delvis kendt i 1992 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Lene Espersen :D nej ikke en politiker denne gang, men overvejede en historisk person, men det blev det heller ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvordan er man delvist kendt? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 5: har deltaget i vild med dans Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Anja Andersen? heller ikke en sportsstjerne nej... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvordan er man delvist kendt? :P jamen det er jo en definiation på, hvor kendt man er. Ved ikke om hun er vildt kendt, men hun har trods alt været med i vild med dans Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 6: hun har både været radio og tvvært Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: hun kommer fra nykøbing mors Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 8: hun har datet Jimmi jørgensen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 8: og blevet dusket af Prince Del dette indlæg Link to post Share on other sites