Besvaret January 13, 2011 8: Han har indspillet en film med Leonardo Di Caprio Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 marky mark kendt som mark walberg?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 marky mark kendt som mark walberg?? Jahhhhhhh.. Tænk det tog jer så lang tid.. han er jo min svaghed og jeg har nævnt ham maaaaange gange herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jahhhhhhh.. Tænk det tog jer så lang tid.. han er jo min svaghed og jeg har nævnt ham maaaaange gange herinde så er jeg jo på den igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jahhhhhhh.. Tænk det tog jer så lang tid.. han er jo min svaghed og jeg har nævnt ham maaaaange gange herinde Uha... kan godt forstå du har en svaghed for ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 5: har vundet 3 golden globe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 6: hendes far er skuespiller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Uha... kan godt forstå du har en svaghed for ham :biglove Selv min mand anderkender min svaghed for ham *gg* Han har sin lastbil og jeg har Mark *gg* Jeg kan genkende ham hvis jeg bare ser et glimt af ham på tv.. Hold op hvor har jeg tit debateret med David om han nu er med i den og den film og jeg har ret HVER gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: I august 2005 fik hun cambodiansk statsborgerskab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 8: har eferhånden en større børneflok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Angelina Jolie jep jep og nu rammer du snart de 1000 besvarelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 jep jep og nu rammer du snart de 1000 besvarelser Orv ja.. Nå må lige ha de små grå i gang.. Måske i skal have en anden af mine svagheder (jeg har nemlig et par stykker at tage af endnu) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 3: Han er fra januar 1980 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 5: Han er med i et band med han også udgivet en solo-cd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 6: Bandet blev kendt i 1996 i Europa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: Lillebror blev også sanger senere hen Del dette indlæg Link to post Share on other sites