Besvaret January 13, 2011 6: vi kender ham bedst med solbriller på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Oli er fra 75 :) Ja hvad ved jeg *gg* Jeg gættede bare LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: hvorvidt han er kendt er et spørgsmål om, hvor man færdes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 8: han er gift med en asiat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: hvorvidt han er kendt er et spørgsmål om, hvor man færdes Hmmmm :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 9: han har flere kælenavne, men kalder sig selv for Minister President Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 10: hans kone hedder Ki :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg kender en mister president.. Inden for lastbil verdenen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 11: han kaldes bl.a. for gammel smølf og drillenissen gammelfar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nej ikke lige ham, ham har er meget mere lækker :D HAHAHA KAn godt lide din ovenstående besvarelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Martin du gættede først, så din tur, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 HAHAHA KAn godt lide din ovenstående besvarelse ;) håbede jo han kiggede med :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 håbede jo han kiggede med :-) Det gør han heeelt sikkert også ;) Og nu har du lige givet ham et rigtig selvtilids boost... (fedterøv) :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4: Han er den yngste i en søskendeflok på 9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 5: Han er gift og har 4 børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4: Han er den yngste i en søskendeflok på 9 den eneste jeg kan komme i tanke om er tom cruise, men han er alt for gammel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 den eneste jeg kan komme i tanke om er tom cruise, men han er alt for gammel Nope ikke ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 6: Han har en kendt bror også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 7: Han har engang været model bl.a Del dette indlæg Link to post Share on other sites