Besvaret January 13, 2011 Bryan Adams!!!! Yes :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 2. Jeg er en dansk skuespiller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Nikolai Lie Kaas Nej. 3. Jeg har blandt andet været med i Jul i Valhal!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Nej. 3. Jeg har blandt andet været med i Jul i Valhal!! Peter Frodin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Peter Frodin? Nej. 4. Men jeg har haft en rolle hvor jeg spillede homoseksuel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Lukas Thorsteisson Martin Brygman? :) Nej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Eller Troels Lybye :) JA :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 YAY! Åh, hvem katten skal jeg nu vælge... :unsure: Hmm... Ok... 1. Jeg er en mand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 2. Jeg er lige blevet bedstefar igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 2. Jeg er lige blevet bedstefar igen... Prins Henrik? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Prins Henrik? Nope (men havde godt nok tænkt, at der garanteret ville blive gættet på ham, hehe) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 3. Jeg er blevet bedstefar til tvillinger (og jeg hedder ikke John...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 anders fogh rasmussen JA! :loveshower Godt klaret!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 JA! :loveshower Godt klaret!!! ha ha det er kun fordi annemette var i tv og fortælle om det igår.-.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nåhhh hvem skal vi finde på? 1 dansker Del dette indlæg Link to post Share on other sites