Besvaret January 13, 2011 Hmmm Rasmus Radiomus er da hverken en rigtig person eller...?! Han er en tegneseriefigur.. :) Havde regnet med det sådan var.. Sådan... Nogle alle kendte fra flere ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 4: hun er mest kendt for en serie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Han er en tegneseriefigur.. :) Havde regnet med det sådan var.. Sådan... Nogle alle kendte fra flere ting :) Det er da ikke sikkert alle kender Rasmus Radio mus? Ikke alle mennesker hørte radio da de var børn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 hvad hedder hunnu hende fra Anna phil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 jennifer love hewitt Undskyld Miss - jeg havde bare en anden opfattelse af legen end dig -SRY!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jenifer Aniston den var gættet her... så skal du komme med ledetråd på en kendt person Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Nå for søren :) Øøøøøh.... Jeg er en mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg er musiker Flemming Bamse Jørgensen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Nope :) Jeg er god med en guitar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nope Jeg synger også temmelig godt.... (og højt i tonerne) Del dette indlæg Link to post Share on other sites