Mette

Kedelig barselsdag!!

12 indlæg i dette emne

What to do?! Har ramt muren af kedsomhed. Jeg har ikke rigtig mulighed for at tage nogen steder hen pga min tilstand efterhånden :( så er lidt fanget hjemme pt. Jeg har egentlig ikke meget energi og orker ikke at starte flere kreative projekter op... Men samtidig er det da også bare for kedeligt at sove hele dagen... Baaaah siger jeg bare lige!

Del dette indlæg

What to do?! Har ramt muren af kedsomhed. Jeg har ikke rigtig mulighed for at tage nogen steder hen pga min tilstand efterhånden :( så er lidt fanget hjemme pt. Jeg har egentlig ikke meget energi og orker ikke at starte flere kreative projekter op... Men samtidig er det da også bare for kedeligt at sove hele dagen... Baaaah siger jeg bare lige!
Er I Flyttet i jeres hus? Hvis ja, så er det jo bare ud i haven og nyde det gode vejr :).

Jeg vil da også gerne låne din have :) Lidt træt af at bo i lejlighed i det her vejr, og kun have en beton gårdhave:S

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja du har ret! Har nu slæbt min kæmpe fatboy sækkestol ud på terrassen, lækkert! Kommer aldrig op igen haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har sat Mads og monopolet podcast på iPaden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh kender alt for godt de dage! Jeg har allieret mig med en god bog, og hvis jeg kunne ville jeg også lægge mig i haven og nyde solen. Måske forkæle mig selv med et koldt fodbad, melon og noget lækkert at drikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja fodbad og melon lyder bare for lækkert... Det er vare lige det med at få melonen med hjem fra butikken når man ikke er i stand til at handle - kan man få melon som take away ved just-eat mons tro ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja fodbad og melon lyder bare for lækkert... Det er vare lige det med at få melonen med hjem fra butikken når man ikke er i stand til at handle - kan man få melon som take away ved just-eat mons tro ...

Det kunne ihvertfald være lækkert! Så skulle man heller ikke til at skære den :P Du må lave en forespørgsel hos manden med levering dagen efter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sov alt hvad du kan - mens du kan :D

Gør noget lækkert for dig selv, sæt håret, læg en flot makeup etc. Bare noget, der får dig til at føle dig lidt lækrere ;) Jeg følte med ikke ligefrem super sexet ugerne op til fødslen, så al selvforkælelse var påskønnet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, mon ikke du kan overtale nogen til at komme med en :)? Ellers sig til, jeg cykler på tværs af Rødovre ved 12-tiden så hvis du stadig ønsker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, mon ikke du kan overtale nogen til at komme med en :)? Ellers sig til, jeg cykler på tværs af Rødovre ved 12-tiden så hvis du stadig ønsker :)

Haha hvor er du sød! Men i dag er der desværre slet ikke tid til afslapning da der kommer håndværkere, så i dag sker der da lidt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha hvor er du sød! Men i dag er der desværre slet ikke tid til afslapning da der kommer håndværkere, så i dag sker der da lidt ;)

Det var da dejligt at det ikke bliver helt kedeligt :) Jeg prøver også bare at finde en masse overspringshandlinger i forhold til at tage på arbejde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER