Barbamama

Hjælp! Nogen har tiltusket sig adgang til min gmail! :o

15 indlæg i dette emne

Gisp. Jeg vågnede op til en mail om at nogen i New York har været inde på min mail :o Dvs. med det rigtige kodeord og det hele. Ækelt :unsure Jeg har selvfølgelig ændret kodeordet til min gmail nu, men vil gerne ændre koden til mit apple-id også. Er der nogen, der kan fortælle, hvordan jeg gør det?

Og er der andre koder, I lige tænker, at det vil være smart at få ændret? :unsure

Del dette indlæg

Altså, hvis du er sådan en som genbruger dit kodeord til flere forskellige systemer, så ville jeg ændre kodeordet alle de steder, hvor du bruger det kodeord, du har brugt til din gmail..... Og så ville jeg under alle omstændigheder sørge for, at det kodeord du har til nemid kun bliver brugt til netop det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode tips :) Jeg bruger ikke præcis det samme kodeord, men jeg er ikke mega opfindsom :blush Det til nemid er dog HELT anderledes end de andre. :) Jeg kan bare slet ikke lige komme i tanke om, hvad jeg egentlig har koder til :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener du kan ændre den inde i iTunes på computeren :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode tips :) Jeg bruger ikke præcis det samme kodeord, men jeg er ikke mega opfindsom :blush Det til nemid er dog HELT anderledes end de andre. :) Jeg kan bare slet ikke lige komme i tanke om, hvad jeg egentlig har koder til :unsure

Jamen, du har koder til alle online sites, du benytter. Flere mailklienter f.eks., babyklar ;), facebook, online shops du bruger meget, telefonselskab (jeg har f.eks, telmore).. Det er vist lige det, jeg kan komme i tanke om :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan fandt du ud af det? Altså hvem er den mail fra, og hvordan ved vedkommende, at en fra New York har været inde på din mail?

Det er ikke sådan noget spam, ligesom det der med verified by visa - eller?

Undskyld, men jeg er bare forvirret over, hvordan det hænger sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange der er rigtigt gode til at fake sådan slags mails. Hvordan ser mailen ud og hvordan ser historikken for mailen ud? Hvis du ikke ved hvordan du tjekker dette, kan jeg godt komme med en forklaring senere på det :)

Det kan være en spam mail. Skulle du klikke på noget i mailen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en funktion i gmail, at den rapporterer hvis nogen logger på fra mistænkelige steder. :) Jeg døjede også med det, da jeg var i Thailand og ville logge på, og det kommer også som en meddelse fra gmail (ikke mail men i en bjælke) da jeg gik på fra computeren. Så tvivler på at det er en falsk mail :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årrrh ok.. ja... så må du jo nok hellere skifte password ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik også sådan 2 mails i træk i dag. :unsure

Så nu bliver alle koder skiftet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige et råd om at skifte sikkerheds mail - dvs at hvis du har glemt password så kan den sendes dertil.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige et råd om at skifte sikkerheds mail - dvs at hvis du har glemt password så kan den sendes dertil.

Øh, hvorfor? Mistanke om at sikkerhedsmailen er inficeret eller? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu skiftet kode til paypal, gmail og apple. Bruger ikke facebook eller Twitter, har HELT andet kodeord til eboks og nemid. Og går ikke ud fra at nogen hacker sig ind på min bk profil :P Så håber, at jeg er clear nu :) Men ad hvor føles det altså ulækkert og indbrudsagtigt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årrrh ok.. ja... så må du jo nok hellere skifte password ;)

Man tak for tilbudet om hjælp til det avancerede tekniske :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh, hvorfor? Mistanke om at sikkerhedsmailen er inficeret eller? :unsure

Jeg ved det faktisk ikke helt. Det jeg tænker er at det er for at indgå at de tiltusker sig adgang til dine passwords. Man bruger jo sin g-mail til Apple id og mange andre, som de sikkert kan gætte man bruger, så kan de sikkert hacke dem let ved at bede om at få sendt passwords til mailen. Jeg ved det ikke, men det er en tanke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER