Barbamama

Hvad er det sjoveste, jeres baby har gjort?

10 indlæg i dette emne

Jeg sidder og udfylder i Valdemars "Mit første år"-bog. Og der er en rubrik, der hedder "Det sjoveste, jeg har gjort" og helt ærligt, så aner jeg ikke, hvad jeg skal skrive i den :blink Det er jo ikke fordi, jeg ikke synes, at Valdemar er sjov. Jeg synes bare ikke, at der er så meget "anekdote" i at skrive, at det sjoveste han har gjort har været at slå en kæmpe skid, at blæse snotbobler, at sprutte af grin over et nys, at bide mig i næsen, og den slags... Men altså hvor meget sjov kan en baby på under 1 år egentlig lige bevidst lave ;)

Anyway, jeg tænkte, om jeg ikke måtte høre nogle sjove historier om, hvad jeres babyer har lavet inden deres første fødselsdag? :) Måske har Mar lavet det samme, og så har jeg min historie, og ellers så er det da bare sjovt og hyggeligt at høre om :loveshower

Del dette indlæg

Ha ha, det er sjovt, at det første jeg tænkte på, var da H. Engang pruttede i badekarret og kiggede meget forundret på boblerne. Vi var flade af grin :-) men den slags skriver man nok ikke lige i bogen, som du skriver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, den synes jeg godt nok også er svær! :P For jeg grinte konstant af Lise synes jeg, da hun var spæd, men som du siger var det jo bare en masse små sjove ting hele tiden - og ikke decideret "det sjoveste". Som fx da hun fandt ud af at stikke tungen ud af munden og spruttede som et vandfald lige ind i hovedet på en, eller når hun tog alle mulige forskellige ting på/over hovedet.... eller stoppede en finger så langt op i næsen at jeg ikke troede det var muligt og så bare blev siddende med den deroppe :D

Eller da hun begyndte at kunne skubbe sig baglæns (kunne hun før hun kunne komme fremad) og fik skubbet sig ind under sofaen og ikke kunne komme ud igen, så lå hun bare der og kaldte meget utilfreds på os.

Det var også mega sjovt de første par gange at Per skulle ligge med hende hud mod hud på maven på hospitalet, hvor hun gentagende gange sked ham i navlen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var ret sjovt, da Mar sad med ananas på gaflen - tabte det uden at opdage det, for derefter at tage den tomme gaffel i munden.. Dog blev han først sur, da vi begyndte at grine lidt.. Det ansigtsudtryk glemmer jeg aldrig :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var ret sjovt, da Mar sad med ananas på gaflen - tabte det uden at opdage det, for derefter at tage den tomme gaffel i munden.. Dog blev han først sur, da vi begyndte at grine lidt.. Det ansigtsudtryk glemmer jeg aldrig :lolhit

Det er rigtigt, det var faktisk klassisk komik :lolhit Totalt "barns isvaffel knækker midt over og WUAAAAH!" *fnis* Men måske lidt ondt, at betragte det lille sure/kede fjæs som det sjoveste han har gjort :badgirl

Men ja, ellers griner vi jo meget af når han skider på os :rolleyes Kan huske, da han var ved at komme sig fra sin første omgang sygdom og jeg liiiige ville tjekke temperaturen en sidste gang og netop som jeg havde sat termometret op, så slog han bare den STØRSTE skid lige i hovedet af mig og SKRALD grinede af det bagefter :lolhit Men det kunne nu være meget fedt at finde en sjov historie uden gråd eller prut. :lolhit Men måske er det bare for meget at forlange af det første år? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Altså Mar er begyndt at gøre ligesom Homer i Simpsons, der bider ud i luften og "så er det bare ærgerligt, hvis en af Marges tærter kommer i vejen", hvis nogen har set det (de?) afsnit. Det synes vi er vældig sjovt, men jaeh... Jeg ved sgu ikke lige hvordan jeg skal få det ned på skrift i sådan en bog. Jeg vil jo gerne have, at det er noget, jeg kan se for mig og grine af om mange år ;) Og som han selv kan se det sjove i om mange år. :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste weekend gjorde Mie noget usædvanligt sjovt (læs ingen kropsvæsker eller gas :P ).

Mie kom ned og sidde på græsset for første gang - det var vældigt og hun ville også ned og røre og kravle rundt i det - men af uransagelige årsager, og jeg ANER stadig ikke hvordan det kunne lade sig gøre fik hun på en eller anden måde, inden hun lå helt ned på maven, slået en skæv koldbøtte med benene lige op i luften og landede på ryggen. det gik i slowmotion og hun slog sig ikke, lå og kiggede forundret på sin far, men da vi lige havde holdt vejret i de der 5 sekunder det tager for at være sikker på at hun ikke kom til skade, så knækkede vi sammen af grin og SÅ blev hun fornærmet.

Det lyder ikke så sjovt som det faktisk var (og hvorfor havde man ikke video kameraet fremme i sådan en situation?) men vi KUNNE simpelthen ikke lade være med at grine.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme hos os må det være da farmand giver Erica en flyvetur lige efter hun var blevet ammet = hun gylper sin far i munden! Han synes IKKE det var sjovt, men det synes farmor og jeg som bare kiggede på :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syns noget af det sjoveste Lilly gør er at lege titte-bøh med en stofble. Det er tydeligt at hun selv syns det er sjovt, og hun pludrer som regel en masse imens.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var helt vildt sjovt at C blev ved med at stikke tungen under bruseren, da far holdte den tæt på. Man kun tydeligt se at det kildede på tungen, men hun blev ved og ved.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER