Sensommerbaby

Hårtab

7 indlæg i dette emne

Puh altså jeg TABER håret!! Her 8 mdr efter fødslen er jeg blevet helt tyndhåret.. Endte med at græde ved frisøren forleden over alle de frygtelige ting hun kunne sige om mit hår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har vel ikke nødvendigvis noget med amningen at gøre? Prøv lægen!

Og så syntes jeg du skal skifte frisør - helt ærligt så er det bare ikke ok at du skal føle dig så skidt tilpas efter sådan et besøg :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop, stop, stop! Det er ret normalt, om man saa ammer meget eller ej. Jeg ammede - og ammer stadig - tabte SINDSSYGT meget haar mellem 3. og 6. maaned efter foedslen :blink Der var haar overalt, paa mit toej, i sengen, paa gulvet, paa badevaerelset - og paa mit barn! :o :o :o

Nu var jeg ved frisoer i onsdags, hvor han kunne bekraefte, at jeg har sindssygt mange NYE haar paa vej ud af mit hovede :D

Taget i betragtning, at jeg havde tindinger, der naesten var haarfri og en tynd og slakset hestehale for bare 5 maaneder siden, saa er jeg virkelig glad for mit haar nu, selvom der er mange smaa strithaar, der skal taemmes eller have lov at stritte, kroelle eller hvad de nu er ude paa.

Du maa endelig ikke gaa i panik, selvom det drejeer sig om store totter efter badet - det kommer igen! :kissMen du kan godt lige faa tjekket dit stofskifte for en sikkerheds skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er 7 måneder nu, og i de sidste 4 måneder har jeg tabt rigtig meget hår. Jeg håber at det stopper snart, de sidste dage var hårtabet efter badet allerede lidt mindre. Min frisør, der selv har fået 2 børn, kunne se at jeg har mistet meget hår, men hun sagde også, at der ikke var meget jeg kan gøre, det hedder bare at afvente og bevare roen, håret skal nok komme igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at man taber håret efter graviditet og amning, der gjorde jeg også.. jeg var skaldet i tindingerne og min frisør sagde at mit hår var meget medtaget. Jeg blev anbefalet B vitamin eller silica, og valgte b vitaminen, en måned efter start på vitamin have jeg milioner af små babyhår, nu 3 måneder senere har jeg fået længde på tindingerne og pandehår. Det er virkelig effektivt.

Mvh hilsen en tidligere skaldet mor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte også vanvittig meget hår :o

Havde en hel håndfuld hver gang jeg havde været i bad. Tror det var sådan indtil Theo var 1 år måske mere. Fatter slet ikke at jeg overhovedet havde hår tilbage på hovedet :rolleyes

Men det er helt normalt og der vokser nyt ud igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres input. Jeg må hellere slå koldt Vand i blodet lader det til... Men det er godt nok øv!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER