9000a

Murren i maven :-(

5 indlæg i dette emne

Åh blir sgu så nervøs når jeg har murren i maven. Min jordemor siger det er meget normalt, men det må ikke blive til mere- men hvornår er det mere? Jeg føler jeg er blevet meget mere opmærksom på det efter hun har sagt det til mig. Jeg er alligevel 14+0 på søndag, så kan ikk forstå det blir ved.

Er der andre som døjer med det skide murren? :-(

Hilsen en meget nervøs kommende mor.

Del dette indlæg

Æv hvor træls! Jeg har ikke rigtigt oplevet det, kun meget lidt i meget korte perioder. Men hvis de kloge siger, det er okay, mon så ikke det er godt nok - og det er jo ikke længe siden, I har set en skøn lille baby derinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en mærkelig vag besked fra jordmoderen. Sagde hun hvad hun var bekymret for, hvis det fortsatte eller blev mere? Jeg har også stadig murren i maven, har dog svært ved at skelne det fra luft i maven.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en mærkelig vag besked fra jordmoderen. Sagde hun hvad hun var bekymret for, hvis det fortsatte eller blev mere? Jeg har også stadig murren i maven, har dog svært ved at skelne det fra luft i maven.

Nej, eller jo hun sagde noget med at de sammentrækninger kan gøre sån at livmoderhalsen kan blive forkortet. Men jeg tænker kun på abort når jeg har det murren i maven. Jeg tror måske bare det er ligamentsmerter som er lidt voldsomme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh blir sgu så nervøs når jeg har murren i maven. Min jordemor siger det er meget normalt, men det må ikke blive til mere- men hvornår er det mere? Jeg føler jeg er blevet meget mere opmærksom på det efter hun har sagt det til mig. Jeg er alligevel 14+0 på søndag, så kan ikk forstå det blir ved.

Er der andre som døjer med det skide murren? :-(

Hilsen en meget nervøs kommende mor.

Da jeg var ca. lige så langt henne som dig, havde jeg en mini mini mini blødning.Virkelig lidt brunligt udflåd men man bliver jo alligevel rigtig forskrækket, så jeg ringede straks til min læge. Hun spurgte, om jeg havde ondt. Og nej, det havde jeg ikke, men jeg havde sådan en mens-agtig murren. Hun sagde, at det måtte man altså godt have - jeg skulle bare ikke have smerter. Jeg havde det sådan, jamen hvornår gør det ondt?? Jamen, det er jo,når man siger AV - og så er man ikke tvivl. Ved godt det lyder åndssvagt, men jeg havde det bare sådan, nå ja, det er jo klart, når det gør ondt siger man av - det var godt for mig at blive mindet om det. Så - jeg tror virkelig ikke, du skal bekymre dig. Min læge har sagt nogenlunde det samme som din jordemoder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER