Oprettet May 30, 2013 Jeg er ved at udfylde en helbredserklæring til noget forsikring, og skal derfor skrive nogle ting om sygehistorie og sådan. Jeg kan huske, at jeg er blevet undersøgt for mavesår, men skisme ikke hvornår, og faktisk heller ikke om jeg måske ellers er blevet undersøgt for nogle andre småtterier over de sidste par år. Jeg kan selvfølgelig ringe til min læge og spørge dem, men jeg ville hellere se det på nettet, så jeg ikke behøver hænge i telefonen + tage sekretærens tid. Er der nogen der ved, om det er muligt og i givet fald hvor/hvordan? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2013 Du kan se hvad du har fået lavet af hospitalsbehandinger på borger.dk https://www.borger.dk/Sider/Aktindsigt-i-patientjournal.aspx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2013 Det er kun hospitals notater m.v. du kan se på e-journal. Så du bliver nok nødt til at ringe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2013 Jeg fandt det med lægen på e-journal også :super Tak for hjælper :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites