Besvaret May 27, 2013 Jo da - men hvilket type job søger du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Nåh,du havde jo vedhæftet den! Rigtig observant af mig! ;) Kigger gerne på det - men lærer er ikke det jeg beskæftiger mig med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Det var også mest for at se om jeg gentager mig selv og om der er mange kommafejl ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Det første der slog mig var, at du starter mange af dine sætninger med "Jeg", prøv at gøre den mere flydende ved ikke at starte så mange sætninger med "Jeg".. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Umiddelbart synes jeg den er fin. Der er et par slåfejl og generelt mangler der nutids-r i f.eks. ordet fokusere®, Jeg kan kun sætte det gammeldags komma - kender simpelthen ikke de nye regler - men efter de gamle regler mangler der kommaer ;-) Jeg kan ikke lide, at du i første afsnit omtaler eleven som "den" - jeg ville sige vedkommende. Når du skriver, at du f.eks. er kreativ, kan du så komme med konkrete eksempler? I det hele taget eksempler på, hvordan du vil arbejde? Du slutter af med et personligt-afsnit - sender du ikke et cv med, for så tror jeg, at jeg ville sætte det derover... Det er lidt svært, at give nøjagtig feedback på denne måde... Men der skal lige læses korrektur på den.. Det var det, jeg umiddelbart tænker i første omgang i hvert fald :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Det første der slog mig var, at du starter mange af dine sætninger med "Jeg", prøv at gøre den mere flydende ved ikke at starte så mange sætninger med "Jeg".. :) Tak :) Får jeg lavet om, Det er bare så svært selv og se, når man sidder med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Tak :) Får jeg lavet om, Det er bare så svært selv og se, når man sidder med det :) Meget! Jeg har fået min mand til at læse mine igennem.. Kan være du vil se en, til inspiration? Ikke at jeg er 100% på at mine er super, men nogen gange er det rart at se andres :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Umiddelbart synes jeg den er fin. Der er et par slåfejl og generelt mangler der nutids-r i f.eks. ordet fokusere®, Jeg kan kun sætte det gammeldags komma - kender simpelthen ikke de nye regler - men efter de gamle regler mangler der kommaer ;-) Jeg kan ikke lide, at du i første afsnit omtaler eleven som "den" - jeg ville sige vedkommende. Når du skriver, at du f.eks. er kreativ, kan du så komme med konkrete eksempler? I det hele taget eksempler på, hvordan du vil arbejde? Du slutter af med et personligt-afsnit - sender du ikke et cv med, for så tror jeg, at jeg ville sætte det derover... Det er lidt svært, at give nøjagtig feedback på denne måde... Men der skal lige læses korrektur på den.. Det var det, jeg umiddelbart tænker i første omgang i hvert fald :) Jo sender cv, alle mine kursusbeviser med og selvfølgelig også mit eksamensbevis. :) Vil skrive lidt om hvordan jeg arbejder på også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Meget! Jeg har fået min mand til at læse mine igennem.. Kan være du vil se en, til inspiration? Ikke at jeg er 100% på at mine er super, men nogen gange er det rart at se andres :) Jeg får også min mand til at læse den igennem, men han har først fri her klokken 22 i aften ;) Jeg har siddet med en masse forskellige og set igennem, mens jeg skrev den. Så har set andres ;) Og tak for tilbudet. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites