AgnetheV

Hævede fødder og fodtøj

10 indlæg i dette emne

Allerede for 14 dage siden begyndte jeg at kæmpe med "lår i skoene" pga. én overbelastet fod, men som varmen tager til, så følger den anden fus skam trop og derfor ville jeg lige høre, om nogle af i skønne Quinder kan anbefale noget fodtøj, som ikke koster en halv arm, som ikke ligner Jesus-sandaler og som kan give sig i takt med at ens fødder de hæver?

De skal kunne bruges på arbejde (er jurist og deraf følger en vis dress-code) så ingen klipklapper og lignende dur heller... Hvad har i business-kvinder gjort, som har stået med samme problem?

:help

Del dette indlæg

Jeg har købt en masse billige ballerinaer som jeg kan skifte ud efterhånden som de udvider sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rieker - laver mange flotte sandaler, sko, støvler og endda os nogle med noget hæl.

Det er noget af det bedste fodtøj man kan købe (har jo meget dårlig ryg - så må desværre fokusere meget på fodtøjet)...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt nogle birkenstorck-slippers, de er super nemme at stikke i (min mand var træt af at lukke mine sandaler, haha!) :)

De er dyre, men vildt gode at have på (og så må jeg leve med "de fodformede :) " )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en masse billige ballerinaer som jeg kan skifte ud efterhånden som de udvider sig :)

Ja, det var selvfølgelig en mulighed, hvis ikke det var for, at det endnu ikke er lykkes mig at finde sådan nogle, der ikke sidder dårligt på mine fødder eller gnaver :(

Rieker - laver mange flotte sandaler, sko, støvler og endda os nogle med noget hæl.

Det er noget af det bedste fodtøj man kan købe (har jo meget dårlig ryg - så må desværre fokusere meget på fodtøjet)...

Jeg plejer faktisk at bruge Rieker, både sko, støvler og sandaler og ELSKER dem! Købte et par sandaler i forbindelse med, at vi skulle til bryllup, men de kunne bare slet ikke udvide sig nok :( Mine fødder lignede to skinker sidst på aftenen... Jeg ville hellere end gerne købe Rieker, hvis jeg også kunne være sikker på, at kunne bruge dem igen bagefter, fordi det jo er en forholdsvis dyr, men god sko, men skal jeg kunne det, så dur det ikke, at skoen nok skal være mindst en skostørrelse større end normalt :(

Jeg har købt nogle birkenstorck-slippers, de er super nemme at stikke i (min mand var træt af at lukke mine sandaler, haha!) :)

De er dyre, men vildt gode at have på (og så må jeg leve med "de fodformede :) " )

Uhh så var man lige inde og google sådan nogle og jeg tror faktisk det er løsningen for mig - for kan jo se, at der er bæltespænde på med mulighed for at udvide sandalen som jeg har brug for! Og så grimme er de altså heller ikke! Tusind tak! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det var selvfølgelig en mulighed, hvis ikke det var for, at det endnu ikke er lykkes mig at finde sådan nogle, der ikke sidder dårligt på mine fødder eller gnaver :(

Jeg plejer faktisk at bruge Rieker, både sko, støvler og sandaler og ELSKER dem! Købte et par sandaler i forbindelse med, at vi skulle til bryllup, men de kunne bare slet ikke udvide sig nok :( Mine fødder lignede to skinker sidst på aftenen... Jeg ville hellere end gerne købe Rieker, hvis jeg også kunne være sikker på, at kunne bruge dem igen bagefter, fordi det jo er en forholdsvis dyr, men god sko, men skal jeg kunne det, så dur det ikke, at skoen nok skal være mindst en skostørrelse større end normalt :(

Uhh så var man lige inde og google sådan nogle og jeg tror faktisk det er løsningen for mig - for kan jo se, at der er bæltespænde på med mulighed for at udvide sandalen som jeg har brug for! Og så grimme er de altså heller ikke! Tusind tak! :glad

Ja, jeg har udvidet bæltespænden, og synes de er rigtig gode at gå i :) og så tror jeg de holder lang tid :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et par ekstra af dem hvor man bare stikker fødderne i - og så pt kan de LIIIIGE knap lukkes med velcro'en. MEN tilgengæld så kan jeg jo bruge dem bagefter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv at du også døjer med hævede fødder/ben :( jeg følger lige lidt med. Ligenu lever mine fødder i sandaler og ingen strømper !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lagde en bestilling på både et par birkenstorck sandaler og et par snørresko hos Zalando i søndags - så nu går jeg bare og venter på, at de kommer frem, så jeg kan få dem afprøvet. Har virkelig høje forventning til birkenstorck, men er spændt på om modellen passer til de dumme fødder...

I dag, hvor det ikke en gang har været særlig varmt kunne jeg mærke min ene sandal klemte rigtig træls, men om det så er fordi jeg stadig render rundt med sygdom i kroppen, det skal jeg ikke kunne sige...Det er i hvert fald frustrerende ikke at have noget fodtøj, der kan bruges på arbejde! Jeg har også bare tæer i alt eller nylonstrømper, men har faktisk fået anbefalet at anskaffe mig en støttestrømpe til at hjælpe mig igennem sommeren - det bliver dog sidste udvej!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt valg med Birkenstock. Jeg gik nærmest i mine til jeg fødte (i oktober :-) ) fordi de stort set var de eneste, jeg kunne holde ud at have på :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER