Oprettet May 25, 2013 Tillykke med fødselsdagen :hurra Håber at du nyder dagen med din lille familie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Stort tillykke med fødselsdagen smukke Susanne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Tillykke :hurra Og mange tak for det gode vejr :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 :balloon :hurra HIP HIP HURRA!!! :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Tusind tak, søde piger! :yay Jeg har haft en dejlig dejlig dag! :loveshower :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en god og hyggelig dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Tillykke med fødselsdagen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Jeg kan også nå det: stort tillykke søde Susanne og tak for dine altid gode indlæg på BK :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 stort tillykke Søde Susanne - mor til smukke anna Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Jeg kan også nå det: stort tillykke søde Susanne og tak for dine altid gode indlæg på BK :balloons Årh ja, taaaak! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Også tillykke fra Erica og mig! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Tillykke med fødselsdagen :balloon Dejligt at læse, at du har haft en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites