Nitzen1987

Sommergarderobe - hvad skal den indeholde

16 indlæg i dette emne

Ja kortsagt: Hvad skal sommergarderoben bestå af til et barn på 1 år?

Del dette indlæg

Jeg kan ret godt lide sådan nogle helt tynde bukser, kan godt lide at benene ikke er helt bare hvis de render rundt i solen. Derudover er en hat med skygge et must. Jeg tror jeg på overkroppen ville bruge en blanding af kortærmede bodies, stropbodies og så have et par tynde cardigans for at kunne variere hurtigt. Shorts og strømpebukser er også vildt kært :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så du tænker kortærmede bodyer fremfor t-shirts?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste sommer brugte Filippa langærmede bodyer med en kortærmet t-shirt over eller kortærmet/ærmeløs body med langærmet t-shirt udover. Tynde bukser eller leggings på benene. Filippa kunne kun kravle sidste sommer, så hun var ikke så bevægelig = var mere stille i solen og dermed mere udsat. Solhatte var et must :)

Jeg er lidt hys med solen, da både manden og jeg er sarte, så ikke så meget bar hud til Filippa ;) Indenfor herhjemme havde hun bare arme og ben, når det var rigtig varmt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har vi altid brugt.... Så "skiller" de ikke på midten når de kravler rundt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her bliver t-shirts kun brugt ovenpå en langærmet body når det er for koldt til et lag på maven, men for varmt med to langærmer. Ellers er det kortærmet body.

Hvis hun ikke skal have lange bukser på, så skal det være nogle der dækker knæerne, hvis hun er begyndt at kravle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maliva må være et varmt barn, for jeg syntes godt nok det lyder som enormt meget tøj :P

Hvis vi opholdte os i solen lige efter middag, jamen så fik hun en fed solcreme på, solhat, sommerkjole og mokkasiner.

Intet på arme og ben medmindre der blev for koldt. Så fik hun et tæppe over sig i barnevognen og en tynd cardigan på overkroppen.

Og det skal siges at vi så vidt som det var muligt opholdte os i skyggen.

Maliva vil KAMPsvede, hvis hun har langbukser, langærmet body PLUS tshirt på i et solskinvejr på en sommerdag :P der er børn jo så forskellige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja for hvis det er varmt bliver det for meget med to lag, Og vil altid bruge body, så har aldrig forstået fidusen med tshirts når de er så små

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil da lige tilføje, at sommerhat er fantastisk, men køb for guds skyld nogen der kan "bindes".. Hilsen hende der har samlet Camilles sommerhat op 1.million gange i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil da lige tilføje, at sommerhat er fantastisk, men køb for guds skyld nogen der kan "bindes".. Hilsen hende der har samlet Camilles sommerhat op 1.million gange i dag.

Hvis de kan gå, skal der ikke være snore i. Annas har snore og VS har bundet en knude på hver side, da det jo er smadder farligt med en snor om halsen, når hun leger på legepladsen :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis de kan gå, skal der ikke være snore i. Annas har snore og VS har bundet en knude på hver side, da det jo er smadder farligt med en snor om halsen, når hun leger på legepladsen :o

Den har jeg ogsaa taenkt, men indtil videre har noahs snore - haaber han vender sig til dem, saa de kan sidde der uden at sidde fast...

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Ericas vs binder de snoren bag om nakken. De virker ok fint og er ikke nær så farligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ene af Camilles, har velkro - DET er smart :D Det er stærkt nok til hun ikke selv kan rive det op, men hun kan ikke blive kvalt i det.. LOVE IT.. Desværre er det er arvehat, som farvemæssigt er MEGET dårlig til Camille.. Men den er altså bare yndlings ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maliva må være et varmt barn, for jeg syntes godt nok det lyder som enormt meget tøj :P

Hvis vi opholdte os i solen lige efter middag, jamen så fik hun en fed solcreme på, solhat, sommerkjole og mokkasiner.

Intet på arme og ben medmindre der blev for koldt. Så fik hun et tæppe over sig i barnevognen og en tynd cardigan på overkroppen.

Og det skal siges at vi så vidt som det var muligt opholdte os i skyggen.

Maliva vil KAMPsvede, hvis hun har langbukser, langærmet body PLUS tshirt på i et solskinvejr på en sommerdag :P der er børn jo så forskellige.

Nu har vi ikke prøvet en sommer endnu men tænker :ditto Mie har ALDRIG haft 2 lag på, hun får der direkte dårligt. Eller dvs hun har haft en ærmeløs body under hendes kjoler så hun ikke skiller på midten :P men det har nogle gange været for varmt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, Noah har stadig en kortaermet uld/silkebody under alt, dag og nat - paa en kold dag i Danmark langaermet og en kold dag i Portico ditto :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karla er også et varm barn, så jeg har været ude at købe shorts og strop-toppe til hende. Hun skal dog også have en masse kort-ærmede bodys, til at have på inden under.

T-shirt synes jeg også mere er til pynt end til praktisk. Karla har en AC/DC tshirt, som hun har på ude over en langærmet body, men har hun en kortærmet body på, kan jeg ikke se, hvad en t-shirt ud over skal gøre godt for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER