Oprettet May 22, 2013 Hej Må lige dele det her med jer.. Er igang med første cyklus efter P pille stop, og var sammen med min kæreste idag - og så springer kondomet dælme :oops Ved ikke hvordan jeg lige har det med det. Aftalen var vi skulle passe på et par måneder så min krop kan finde sig selv ( har taget p piller i mange år) , og det desuden vil passe bedre ind i vores planlægning. Og så sker det her i første cyklus. Må være skæbnen hvis jeg bliver gravid. Har dog lidt blandede følelser og kan alligevel ikke lade være med at håbe lidt :baby1 Men hvorfor skulle den også lige være der første gang, men man skal jo aldrig sige aldrig. Åh, har sommerfugle i maven nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Hvor er du henne i din cyklus? Det skulle jo være meget uheldigt - eller bare skæbnen ;) - hvis du skulle blive gravid af ét uheld i en cyklus. Men det kan selvfølgelig ske. Men det er dejligt, at det ikke ville være en katastrofe, hvis det skete. Ved ikke helt, om man skal krydse fingre for dig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Hvor er du henne i din cyklus? Det skulle jo være meget uheldigt - eller bare skæbnen ;) - hvis du skulle blive gravid af ét uheld i en cyklus. Men det kan selvfølgelig ske. Men det er dejligt, at det ikke ville være en katastrofe, hvis det skete. Ved ikke helt, om man skal krydse fingre for dig ;) Er ca midt i cyklus,ca 17 dage henne, så lidt mere end midt i. ( eller ved det jo ikke helt, da det jo er første måned uden p piller, så ved stadig ikke om min krop bare er faldet ind i normal cyklus.Så risikoen/chancen er ikke så stor... kan bare ikke lade være med at håbe - jeg er SÅ klar, og det vil bestemt ikke være en katastrofe hvis det sker nu i stedet for om et par måneder.. Har jo egentlig mest lyst til bare at gå igang :badgirl Nok bare mig der er tosset :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Mange bliver jo nemmere gravid første cyklus efter p-piller ;) Så man skal aldrig sige aldrig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Mange bliver jo nemmere gravid første cyklus efter p-piller ;) Så man skal aldrig sige aldrig! Det har du ret i, man skal aldrig sige aldrig ;-) Der er også en lille opdatering, Da vi begge reagerede med at grine da det skete, er vi blevet enige om det må betyde vi er klar til ( og ønsker ) det skal være nu, så nu har vi i stedet for helt droppet beskyttelsen og officielt gået igang med projekt baby :seng Det var også bare nogen små ting med den planlægning og har ladet mig fortælle man skal ikke planlægge det for meget. Vi er hverken igang med uddannelse eller lignende, så der er jo egentlig ikke noget der taler for vi skal skal vente - ud over jeg gerne ville vente nogen måneder, så min krop kan finde sig selv efter p pille stop, men i følge min læge er det slet ikke nødvendigt. Så nu er vi altså officielt igang, og jeg er overvældet af følelser - det er bare så spændende og håber det snart vil lykkedes for os :yay Vi skal til bryllup senere på året, og har egentlig en kjole jeg gerne skulle kunne passe, men er jo egentlig bare den dum lille detalje at vente for,hvis vi er heldige at det lykkedes hurtigt, har jeg jo en undskyldning for at købe ny kjole ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Sikke en fin løsning - nogle gange skal der bare små uheld til, at man finder den rette vej. Held og lykke med det :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Sikke en fin løsning - nogle gange skal der bare små uheld til, at man finder den rette vej. Held og lykke med det :balloons TaK :P ja det var der skal til, nu håber vi begge jeg snart er gravid - går og venter på mens - eller håber jo rettere at den ikke kommer ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Har du taget en graviditetstest? Det er spændende! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Har du taget en graviditetstest? Det er spændende! :) Tester fredag - eller burde vente til søndag - der vil jeg være 4+0 hvis jeg er gravid, da jeg er ret sikker på jeg først havde ægløsning den 26, så jo lidt længere cyklus end normalt.. Og ja det er meget spændende, er ved at briste af nysgerrighed. Min krop sender mig efterhånden ret mange symptomer på graviditet, men de fleste af dem kan dog også være på grund af p pille stop desværre, men også et par stykker som umiddelbart ikke burde have noget med det at gøre. Nu må vi se- har forhåbentlig et svar efter weekenden :D og ellers overvejer jeg at få en tid ved lægen da min cyklus vil være på 38 dage på mandag hvis mens stadig ikke er kommet.. men er jo nok normalt nok her i starten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Update : så kom mens :( Øv Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 ÆV! Men i det mindste er i kommet frem til, at I er klar til PB :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 ÆV! Men i det mindste er i kommet frem til, at I er klar til PB :loveshower Ja - det er det vigtigste :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites