Oprettet January 13, 2011 Ja jeg nærmer mig da efterhånden... Så tøser nu må I lige hjælpe mig med at få skrevet løs så jeg kan nå derop hurtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 :kram og syng en lille sang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 :kram og syng en lille sang :D "Soft kitty, warm kitty". "Little ball of fur". "Happy kitty, sleepy kitty". "Purr purr purr". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 :lol :lol :lol skal jeg lige tilføje, at jeg har fri idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 :lol :lol :lol skal jeg lige tilføje, at jeg har fri idag :D Hehe, så kan vi rigtig hygge sludre... Jeg er nemlig stadig syg og har sovet ganske forfærdeligt i nat.. Så hvis jeg pludselig bliver stille er det nok fordi jeg er faldet i søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hehe, så kan vi rigtig hygge sludre... Jeg er nemlig stadig syg og har sovet ganske forfærdeligt i nat.. Så hvis jeg pludselig bliver stille er det nok fordi jeg er faldet i søvn det er da helt vildt med alle dem, som er syge.... Jeg har haft mens. smerter igår og forgårs, men de er ved at være ovre nu. Men jeg lider ellers normalt ikke af den slags smerter, så det har været total skod, at skulle blive hjemme igår... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 det er da helt vildt med alle dem, som er syge.... Jeg har haft mens. smerter igår og forgårs, men de er ved at være ovre nu. Men jeg lider ellers normalt ikke af den slags smerter, så det har været total skod, at skulle blive hjemme igår... Ja det er lidt vildt.. Men det er jo også lige årstiden for sygdom... Jeg er da glad for at høre dine mensessmerter er ved at være ovre igen, der er ikke noget værre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ja det er lidt vildt.. Men det er jo også lige årstiden for sygdom... Jeg er da glad for at høre dine mensessmerter er ved at være ovre igen, der er ikke noget værre nej de gør frygtelig ondt, og især når man ikke er vant til at have dem, så bliver man lidt nervøs. Jeg gør i hvertfald, fordi vi har fortideligt årgangsalder i familien... Men god bedring til dig forresten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 nej de gør frygtelig ondt, og især når man ikke er vant til at have dem, så bliver man lidt nervøs. Jeg gør i hvertfald, fordi vi har fortideligt årgangsalder i familien... Men god bedring til dig forresten... Jo mange tak Kan du ikke få lægen til at tjekke dig for præmatur overgangsalder så?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jo mange tak Kan du ikke få lægen til at tjekke dig for præmatur overgangsalder så?? det blev jeg i sommer, og der var der ikke noget at komme efter, men må indrømme, at jeg stadig har den til at ligge og lurer i baghovedet, når noget er unormalt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 det blev jeg i sommer, og der var der ikke noget at komme efter, men må indrømme, at jeg stadig har den til at ligge og lurer i baghovedet, når noget er unormalt.... Det kan jeg da godt forstå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 men hvad skal du så lave i weekenden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 men hvad skal du så lave i weekenden? Vi skal ind og se "Narnia" og det glæder jeg mig faktisk rigtig meget til.. Derudover har vi ingen planer, så den skal stå på hygge og afslapning, vi har styrtet rundt de sidste mange weekender.. Jeg har lovet David risengrød på fredag og så laver vi risklatter af resterne på lørdag.. Og så har jeg en ide om at jeg skal ud forbi en klassekammerat fra folkeskolens bageri og købe fastelavsboller, han laver de bedste i byen synes vi.. Hvad skal du lave?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 uhhh jeg skal vist bare slappe af og snakke hele sidste weekend igennem med manden, og så skal jeg over til Kejzer og hente nogle ting, som jeg skal købe af hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 mon jeg når 2800 besvarelser idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ihh hvor er du nået langt søde, du skal nok snart nå de 1000 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 mon jeg når 2800 besvarelser idag Selvfølgelig gør du det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ihh hvor er du nået langt søde, du skal nok snart nå de 1000 ;) Tak, det satser jeg da også på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Selvfølgelig gør du det nu har jeg også lige oprettet en salgstråd, hvor jeg selv har lavet ca. 12 besvarelser deri, så kommer man hurtigt deropad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 tadaaaaa jeg er nu over 2800 besvarelser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 tadaaaaa jeg er nu over 2800 besvarelser... Weeee, tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 tadaaaaa jeg er nu over 2800 besvarelser... HOLD DA OP :o Gang i dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 HOLD DA OP :o Gang i dig :) jep som altid, men jeg har haft fri idag, så har jo bare slappet af og været herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 hvornår mon jeg når de 3000 besvarelser herinde???? og tænkt sig at jeg har over 2000 besvarelser mere herinde end på et andet babyforum... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 hvornår mon jeg når de 3000 besvarelser herinde???? og tænkt sig at jeg har over 2000 besvarelser mere herinde end på et andet babyforum... Om et par dage... Der er ingen af os andre der kan følge med... Pånær Martin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites