Besvaret January 13, 2011 Tak tak tøser *ss* På et andet forum hvor jeg også kommer tog det mig vist 1½ år at nå 1000 indlæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 der kommer nogle ledetråde, som fortæller om en kendt, ud fra dem skal du gætte, hvem der er tale om. Gætter du rigtigt og først, så skal du finde på en kendt og komme med ledetråde om personen, så andre kan gætte, hvem der er tale om... Giver det mening nu? Ja helt sikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Tak tak tøser *ss* På et andet forum hvor jeg også kommer tog det mig vist 1½ år at nå 1000 indlæg tillykke med de første 1000. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 tillykke med de første 1000. Tak Dorthe :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Gang i dig Gitte, i morgen får du helt klart ramt de 3000 :) der er da altid gang i mig :lol Det ender med hun når det i aften ej jeg nåede det ikke, fordi jeg jo skulle tidligt op, men havde jeg haft bare 15 minutter mere, så havde jeg nået det. Og her kommer indlæg nr 1000 så :balloon :balloon uhhhh du kom op på 1000 og lidt til tillykke Ja helt sikker. det var godt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Så runde jeg de 600 :yay så pas på at jeg ikke snart kommer og over haler jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Sådan :glad Så er der ikke langt til de 1000 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Sådan :glad Så er der ikke langt til de 1000 :) Det ved jeg nu ikke rigtig, jeg syndes ikke at jeg laver andet end af skrive her inde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det ved jeg nu ikke rigtig, jeg syndes ikke at jeg laver andet end af skrive her inde. Det kommer stille og rolig, inden man opdager det, så har man skrevet meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det kommer stille og rolig, inden man opdager det, så har man skrevet meget. ja lige pludselig har man bare lavet en masse besvarelser... Da jeg kom herind, tænkte jeg puuuha de andre har mange besvarelser, over 100, og se nu, nu har jeg næsten 3000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 ja lige pludselig har man bare lavet en masse besvarelser... Da jeg kom herind, tænkte jeg puuuha de andre har mange besvarelser, over 100, og se nu, nu har jeg næsten 3000 Ja det er jo også helt vildt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Mine er også bare kommet snigende synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Mine er også bare kommet snigende synes jeg ja når man er i godt selskab, så går det pludselig stærkt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 nu mangler jeg kun 4 besvarelser for at nå de 3000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites