Besvaret January 13, 2011 Det er vel lige før du når 3000 før jeg når 1000.. I øvrigt et langt højere antal indlæg end det jeg har på et andet forum hvor jeg meldte mig ind i 2006 eller 2007, kan ikke huske det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Det er vel lige før du når 3000 før jeg når 1000.. I øvrigt et langt højere antal indlæg end det jeg har på et andet forum hvor jeg meldte mig ind i 2006 eller 2007, kan ikke huske det arhhhhhh så skal jeg godt nok til at have fart på, hvis jeg skal nå 3000 besvarelser inden du når dine, for du mangler kun 50, jeg mangler vel 180 eller lignende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 talalalalalalalalallalalalaaa og manden skal til fodbold i aften, så har huset for mig selv.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 arhhhhhh så skal jeg godt nok til at have fart på, hvis jeg skal nå 3000 besvarelser inden du når dine, for du mangler kun 50, jeg mangler vel 180 eller lignende It could happen *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 talalalalalalalalallalalalaaa og manden skal til fodbold i aften, så har huset for mig selv.... Så kan du rigtig skrive løs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Så kan du rigtig skrive løs jep jep jep, og nu mangler du bare 39 beskeder, mens jeg mangler 178... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 jep jep jep, og nu mangler du bare 39 beskeder, mens jeg mangler 178... Ja ja, så skal jeg måske stoppe med at skrive nu *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ja ja, så skal jeg måske stoppe med at skrive nu *gg* ja hvis jeg skal indhente dig, så ja.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 ja hvis jeg skal indhente dig, så ja.... Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hehe så skulle du jo stoppe med at skrive..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 så skulle du jo stoppe med at skrive..... Jeg overvejer det stadig *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg overvejer det stadig *ss* jeg synes du bliver ved med at snakke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 så må vi se, om ikke du rammer de 1000 besvarelser inden imorgen... Jeg går snart i seng, så rammer nok først de 3000 imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hold da op der er ikke langt til i remmer 1000 og 3000. Jeg når 1000 når i andre remmer 5000. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg når 1000 lige om snart.. men du skal jo gætte min kendte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hold da op der er ikke langt til i remmer 1000 og 3000.Jeg når 1000 når i andre remmer 5000. du skal bare være med i legen gæt en kendt, så går det pludselig stærkt Jeg når 1000 lige om snart.. men du skal jo gætte min kendte jeg har da gættet derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 du skal bare være med i legen gæt en kendt, så går det pludselig stærkt jeg har da gættet derinde Jeg har kigget på det, men fatter det ikke rigtig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg har kigget på det, men fatter det ikke rigtig :D der kommer nogle ledetråde, som fortæller om en kendt, ud fra dem skal du gætte, hvem der er tale om. Gætter du rigtigt og først, så skal du finde på en kendt og komme med ledetråde om personen, så andre kan gætte, hvem der er tale om... Giver det mening nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Gang i dig Gitte, i morgen får du helt klart ramt de 3000 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Gang i dig Gitte, i morgen får du helt klart ramt de 3000 :) Det ender med hun når det i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og her kommer indlæg nr 1000 så :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Det ender med hun når det i aften Hey du mangler en mere, så har du 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Og her kommer indlæg nr 1000 så :balloon :balloon Der var du hurtigere end mig ;) Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 TILLYKKE :balloon :balloon 1000 besvarelser... :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites