Oprettet May 22, 2013 Kære søde, smukke og helt fantastiske Stinna. Et kæmpe stort tillykke med de 28 år i dag. Jeg håber du nyder dagen med din veninde og nyder frk blåbær :biglove Tænk du nu er halvvejs i din graviditet. Jeg glæder mig til at møde hende. Hun må være lige så dejlig og særlig som hendes mor :biglove Kæmpe fødselsdagskram herfra :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Stort tillykke med dagen, og milepælen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 :wub :wub :wub :wub TAAAK du aller skønneste Alice... det bragte lige tårerne frem... (igen) :biglove Og ja tak til alle jer andre søde piger :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 :wub :wub :wub :wub TAAAK du aller skønneste Alice... det bragte lige tårerne frem... (igen) :biglove Og ja tak til alle jer andre søde piger :biglove Du har en speciel plads i mit hjerte og er sikker på at blåbær også får :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Du har en speciel plads i mit hjerte og er sikker på at blåbær også får :kiss ILM <3 Du vil altid være min "lille" Alice i Eventyrland... Del dette indlæg Link to post Share on other sites