Påskesen

str. på babytøj ved 1,5-2 mdr. ?

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Jeg har besluttet mig for at sy dåbskjolen selv, men er sådan i tvivl om str. Jeg har termin her d. 21/6 og hun skal døbes d. 18/8 og vil derfor være omkring de 2 mdr. når det er. Hvilken str. tror i jeg skal sy efter ? Tør næsten ikke at vente til efter hun er født da jeg jo nok får rigeligt at se til, så vil egentlig gerne igang nu her :)

Del dette indlæg

Jeg ville sy den lidt stor, også med bånd til at "trække sammen" :) Camilles dåbskjole er hendes far og farbror døbt i, da de var 6 måneder - og Camille var 8 uger da hun blev døbt.. den var lidt stor, men vi trak bare båndene sammen :) hun brugte str 56/62 på det tidspunkt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du laver den åben som er forklæde, og giver den elastik i ærmerne, så kan de fleste babyer passe den.

Men eller tror jeg størrelse 62 vil passe bedst. Den hedder 2-4 måneder. Hellere risikere, at den er for stor end for lille

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også sy den sådan, at den kan trækkes/bindes sammen i ryggen - - a la et forklæde :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar allesammen :) Jeg tror jeg vil prøve mig med en str. 62 :) Bryder mig desværre ikke så meget om dem der er åbne i ryggen og skal trækkes sammen. Vil gerne have en med knapper, men jeg tænker at jeg kan lave den og så efterfølgende sy til og sætte knapper på så de passer med baby måske ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar allesammen :) Jeg tror jeg vil prøve mig med en str. 62 :) Bryder mig desværre ikke så meget om dem der er åbne i ryggen og skal trækkes sammen. Vil gerne have en med knapper, men jeg tænker at jeg kan lave den og så efterfølgende sy til og sætte knapper på så de passer med baby måske ?

En rigtig god idé - håber du da lægger et billede ud når du har fået den syet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER