Sabrina85

Jeg kan ikke lade vær! - mad...

6 indlæg i dette emne

Ihhh jeg ved godt jeg skal spise sundt, jeg ved godt jeg skal dyrke 30 min sport om dagen... men ihh guder jeg gider bare IK for tiden... Hvad angår mad, så det bestemt!!! ik alt jeg har lyst til længere, jeg er i uge 9+5 og jeg har ingen lyst til grøntsager og andet sundt :( jeg spiser det selvfølgelig ind imellem, og jeg tager alle de vitaminer jeg skal... MEN.. toast, Pizza, et glas cola, slik osv osv.. alt det smager hamrende godt er KUN det jeg har lyst til :( jeg er bestemt ikke overvægtig så det døjer jeg ikke med, men derfor må man godt spise sundt for baby skyld - og jeg prøver... og motion jeg prøver virkelig, men efter vi liiige er flyttet så ligger træningscenteret ikke lige ved hjørnet mere som før, så det har jeg meldt mig ud af, men gå ture med hunden håber det er nok.. :unsure Andre som har det som jeg i denne periode??

Del dette indlæg

Altså jeg har aldrig været på den der sundhedsbølge med at man skal spise så sundt så sundt. Syntes faktisk godt at det kan blive helt fanatisk at fordi man er gravid så skal man virkelig tænke over hvad man spiser. Jeg er normalvægtig, og har spist som jeg altid har gjort. Intet er lavet om der. Især da jeg havde meget kvalme spiste jeg det jeg havde lyst til, og kunne få ned. Det inkluderede altså også pizza, slik og sodavand. Jeg har kun taget på på maven, samt en masse vand i kroppen så jeg er fint tilfreds med tingene som de er :) Havde jeg taget på over det hele, havde jeg nok ændret min kost markant for at undgå at skulle tabe alle de besværlige kilo efter fødslen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev dårlig af slik, men orkede at dyrke motion ca én gang i min graviditet og levede i høj grad af toastbrød ;) Og der kom en kernesund unge ud af det alligevel :loveshower

Jeg er enig med anbefalingerne, men det skal nok gå, hvis du ikke får fulgt dem alle :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, det er først nu her (uge 17) at jeg er begyndt med lidt motion og nogenlunde ordenlig mad.. Jeg har virkelig ikke haft lyst til grønt osv, højst lidt frugt.. Men jeg har gjort hvad jeg kunne, og så er det altså sådan det er :) Så no worries!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hyperemesis (ekstrem graviditetskvalme), så måske er det anderledes i mit tilfælde. Men jeg har fået at vide, at sålænge jeg holder mig fra alkohol, så skal jeg bare spise og drikke alt det jeg kunne have den mindste lyst til. Hvidt brød er fint, er det en burger er det super, lidt melon eller vindruer, jordbærgrød med fløde, kakao super, cola også fint, is rigtig godt. Så tror ikke du behøver at være så bange, når de første måneder her er overstået bliver det hele nok mere overskueligt og vi kan spise og motionere alt det de anbefaler :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej AnnikaF... jeg lider lidt af kvalme, men mest at jeg bare ikke har samme smagssans som tidligere :(... men der er stadig meget jeg kan spise, bare ikke alt sammen det sunde... glæder mig til efter uge 12 (er nu i uge 9+0) så håber det snart vender til det normale igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER