Besvaret January 19, 2011 jeg synes at du skal prøve at kigge på www.missmartins.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 jeg synes at du skal prøve at kigge på www.missmartins.dk Piiiis... den havde jeg lykkelig glemt... nu kom jeg til at shoppe en kjole til på lørdag.. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Piiiis... den havde jeg lykkelig glemt... nu kom jeg til at shoppe en kjole til på lørdag.. :blush Var det noget du fandt derinde??? Må vi se hvad du har købt??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Piiiis... den havde jeg lykkelig glemt... nu kom jeg til at shoppe en kjole til på lørdag.. :blush Men den er sååååå fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Jaaaa vi vil seeeeeeee :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 Hov glemte at vise billed af kjole fra Missmartins...men alle billeder blev slettet ved en fejl :boo Men jeg har ny købt et par kjoler til brylluppet :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Hov glemte at vise billed af kjole fra Missmartins...men alle billeder blev slettet ved en fejl :boo Men jeg har ny købt et par kjoler til brylluppet :yiepie Øøøøømmmm -BILLEDER tak :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2011 Øøøøømmmm -BILLEDER tak :D :D Den ene kjole er den første jeg viser i tråden, den sorte med de lyserøde blomster.. synes dog ikke den er så fin i virkeligheden så den bliver nok ikke brugt til bryllup.. den anden har jeg intet billed af fordi hun vil sy den efter mine ideer... så der må du vente :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Så kom min kina kjole med posten... og den er bare så flot... nu håber jeg bare jeg kan passe den :) :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Så kom min kina kjole med posten... og den er bare så flot... nu håber jeg bare jeg kan passe den :) :glad :glad Den er PERFEKT til smukke Sandie <3 <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Vi vil se billeder :glad Lige præsis!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2011 Vi vil se billeder :glad Ja vi vil :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2011 den er jeg godt nok vild med :loveshower hvor har du fundet den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2011 SANDIE!!!! :klap NU vil vi altså se nogle BILLEDER af dine flotte kjoler!!! :P pleeease ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 den er jeg godt nok vild med :loveshower hvor har du fundet den? På ebay... men den auktion er slut.. skal sige til hvis jeg finder den igen.. SANDIE!!!! :klap NU vil vi altså se nogle BILLEDER af dine flotte kjoler!!! :P pleeease ;) Eeeij ja.. øøøhmm.. må tage billed i aften så.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Jaaaaaaa :loveshower Den er helt vildt flot!! Men nu sidder den jo også på en smuk pige ^_^ Tusind tak for det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Din skøre tøs... Men du nu dejlig :kiss tak søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Rigtig flot kjole! Hvor ser du godt ud! :glad Jeg ville dog overveje nogle andre strømper til brylluppet! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Rigtig flot kjole! Hvor ser du godt ud! :glad Jeg ville dog overveje nogle andre strømper til brylluppet! :lol Nææææj øv går de ikke til .. de er da næsten helt sorte ;) Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Til ære for trolden ;) SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKE :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKE :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower EEEEEENIIIIG :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Og sådan så vi ud på dagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites