Pada

Inspiration til drengeværelset

13 indlæg i dette emne

Jeg går så småt og tænker på, hvilke møbler og diverse andre ting vi skal have til lillemandens værelse, men jeg synes det er svært at finde på noget. Jeg er ikke så god en indretningsarkitekt. Jeg tænker om vi måske skal dele inspirationsbilleder, links osv. herinde?

Der kan evt. laves en tråd til pigebørnene også! :)

Jeg kan da starte med at ligge et billede ind af en fiiin kommode vi fandt på guloggratis den anden dag:

Xb7LV7r.jpg

Den skal bare lige friskes lidt op, men hvis ikke jeg får det gjort, så er det også okay, at den er let slidt :)

Del dette indlæg

Jeg har købt disse wallstickers som det eneste indtil videre:

havetsdyr_mini_300.jpg

Købte dem godt nok før vi vidste det blev en dreng, fordi jeg er sååå vildt med havet - men må nok indrømme at jeg jo nu synes det passer bedst til en dreng ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeej hvor fint.. Hvor har du købt dem? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://dimaria.dk/

Og god idé med tråden i øvrigt, jeg trænger også virkelig til inspiration!

Jeg har en brun læderpuf som jeg har meget lyst til at have på hans værelse, men jeg har lidt svært ved om den passer specielt godt sammen med blå og grønne farver, som jeg ellers tænker der skal være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der må jeg lige ind og kigge mig omkring! :lovebk

Ja, jeg synes altså det er svært.. Jeg ved heller ikke hvad vi skal gøre med puslebord og opbevaring af tøj..

Når jeg kigger på pusleborde, synes jeg enten de er for dyre, for små eller for "skrammel"-agtige.. Engang kunne man få et puslebord (model Esther) i babysam, som både er stort, virker solidt og er relativt billigt, men det kan man selvfølgelig ikke mere..

Mht. opbevaring af tøj.. Jeg ville helst have et alm. klædeskab, men der er skråvægge på bettemandens værelse, så der er ikke for god plads..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, lige på besøg fra december. Med hensyn til skråvægge, så laver nytskab.dk (som har tre butikker omkring København) vildt lækre specialdesignede skabe til ok priser. Vi skal selv have lavet et til vores nye soveværelse, som bliver 3.20 i højden og næsten tre meter i bredden og med indbygget skrivebord og støvsugeholder og alt muligt andet - vi giver "kun" omkring 20.000 og det er inklusiv at de kommer og måler op, laver lige præcis det vi vil have og monterer det hele. Og det her er jo et kæmpe skab med mange specielle detaljer, så tænker ikke umiddelbart, at et standard et til børneværelse, så godt nok med skråvægge, er specielt dyrt. Vi var i Rødovre og der var vildt god service derude.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, lige på besøg fra december. Med hensyn til skråvægge, så laver nytskab.dk (som har tre butikker omkring København) vildt lækre specialdesignede skabe til ok priser. Vi skal selv have lavet et til vores nye soveværelse, som bliver 3.20 i højden og næsten tre meter i bredden og med indbygget skrivebord og støvsugeholder og alt muligt andet - vi giver "kun" omkring 20.000 og det er inklusiv at de kommer og måler op, laver lige præcis det vi vil have og monterer det hele. Og det her er jo et kæmpe skab med mange specielle detaljer, så tænker ikke umiddelbart, at et standard et til børneværelse, så godt nok med skråvægge, er specielt dyrt. Vi var i Rødovre og der var vildt god service derude.

Det lyder bare super lækkert - men jeg bor nord for Aalborg, så det er måske liiiiige i overkanten at køre til København. Men tak for buddet! Måske er der andre der kan bruge det! :) :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare super lækkert - men jeg bor nord for Aalborg, så det er måske liiiiige i overkanten at køre til København. Men tak for buddet! Måske er der andre der kan bruge det! :) :lovebk

Så er København lidt en omvej, men måske er der lignende i Nordjylland :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er i hvert fald noget der skal undersøges! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har skab og reol fra ikeas mamut serie til vores søn. Synes det er så sødt på et børneværelse. :)

mammut-garderobeskab__59290_PE165114_S4.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også bare så fint - det overvejer vi også! men er der meget plads til tøj osv?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har skab og reol fra ikeas mamut serie til vores søn. Synes det er så sødt på et børneværelse. :)

mammut-garderobeskab__59290_PE165114_S4.jpg

Det sad jeg også lige og kiggede på ;) Manden syntes det var lidt dyrt til at være Ikea - hvordan synes i kvaliteten er? Især i kommoden, da det er den jeg overvejer mest, der er nemlig indbyggede skabe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også bare så fint - det overvejer vi også! men er der meget plads til tøj osv?

Hvis jeg skulle købe i dag, så ville jeg købe kommoden istedet for skabet, da det er nemmere at overskue indholdet i det, end i skabet, da det jo har hylder. Men ellers så er der god plads. Der er 2 bøjlestænger og 2 hylder i det. Og det er ret dybt. Og så er der en skuffe i bunden som er ret god til fx sengetøj.

Det sad jeg også lige og kiggede på ;) Manden syntes det var lidt dyrt til at være Ikea - hvordan synes i kvaliteten er? Især i kommoden, da det er den jeg overvejer mest, der er nemlig indbyggede skabe.

Ja, det er dyrt, men det er overraskende god kvalitet synes jeg. Nu har vi jo kun skab og reol, men de er ret robuste. Derudover er der lavet nogle pæne løsninger i forhold til, at fastgøre det til væggen, så man slet ikke ser det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER