Oprettet January 12, 2011 Der ved noget om hvad det var for et trafikuheld der var sket på Århusvej/ Vennelystvej??? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det har jeg ikke hørt noget om.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det har jeg ikke hørt noget om.... Min far sagde at han havde hørt i Radioen at vejen var lukket, og min mand og lillebror havde set mange udrykningskøretøjer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Har du prøvet og google det... Ofte kan man finde noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nåe jeg fandt lige det her på nettet efter lang tids søgen : Et trafikuheld på Århusvej onsdag eftermiddag gav problemer i myldretidstrafikken. Ifølge Østjyllands Politi kørte en lastbil sammen med mindst en personbil i nærheden af krydset ved Vennelystvej. Under oprydningen måtte politiet spærre den ene vejbane, og det skabte kø, da politiet måtte dirigere trafikken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nåe jeg fandt lige det her på nettet efter lang tids søgen : Et trafikuheld på Århusvej onsdag eftermiddag gav problemer i myldretidstrafikken. Ifølge Østjyllands Politi kørte en lastbil sammen med mindst en personbil i nærheden af krydset ved Vennelystvej. Under oprydningen måtte politiet spærre den ene vejbane, og det skabte kø, da politiet måtte dirigere trafikken. Nåå men forhåbentligt ingen personskade så.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nåå men forhåbentligt ingen personskade så.... Nej det må man vel næsten ikke gå ud fra, det var sådan set det jeg var mest intresseret i at se om det virkelig havde været helt galt, for Jørn sagde at det var helt vildt hvad han så af køretøjer køre ud af... Men det er jo bare dejligt at der ikke er nogen der er kommet til skade :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Nej det må man vel næsten ikke gå ud fra, det var sådan set det jeg var mest intresseret i at se om det virkelig havde været helt galt, for Jørn sagde at det var helt vildt hvad han så af køretøjer køre ud af... Men det er jo bare dejligt at der ikke er nogen der er kommet til skade :biglove Det håber vi på der ikke er.. ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites