My-Moren

Legetøj - 9mdr. Hvad hitter hos jer?

9 indlæg i dette emne

Charlie har ikke super meget legetøj, hvilket på den ene side er et bevidst valg for ikke at bruge en masse penge på noget han måske alligevel ikke bruger ( vi har dog noget som han ikke gider lege med, men altså det er jo ikke til at vide 100% hvad han synes er fedt. Men også for at han ikke når til det punkt at hans legetøj er kedeligt. Det punkt er vi så nået lidt til alligevel, jeg/vi gemmer noget af hans legetøj væk så der sker en rotation i det, men i og med at han ikke har så meget så er rotations fidusen lidt svært.

Han har intet der bimler og bamler og tænker måske vi skal finde sådan noget, noget der siger noget når han trykker på det osv.

Men hvad har i god erfaring med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Præcis alt det der siger lyde og spiller musik når man trykker på det/hiver i det har været et kæmpe hit længe herhjemme! Og stabletårn og klodser der stables..... Han kan ikke selv stable, men ELSKER at vælte. Det er lige så han dirrer af spænding når vi begynder at stable noget han kan vælte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia ynglingslegetøj pt er:

- Bobles elefant som hun rejser sig op ad.

- Mine gamler træklodser i spand

- stableklodser/tårn

- et kuglebane fra Play2Learn der spiller

- knop puslespil

- reklamer :D

- at pille alt ned fra hylderne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt er det play2learn gåvogn og kidswood puttekasse der hitter mest hjemme ved os. Og kravle efter kuglerne fra hans dino og giraf... Dog hitter det mest at pille i alt det man ikke må og tømme mors køkkenskabe og skuffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er stort set alt der ikke er legetøj populært. At åbne køkkenskabene og undersøge, at hive cd'er og lp'er og dvd'er ud af skabene, løfte skumgulvet og gnave i osv :rolleyes

Af legetøj er vi begyndt på bøger med tykke sider. Alt nyt er mest spændende, så ca 1/3 af legetøjet ligger i en skuffe et par uger, hvorfra jeg skifter ting ud hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, at skille skumgulvet ad og tygge i det er også et hit her :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøger, bøger, bøger :) hendes favorit er "min første klaver bog" http://www.arnoldbus...erste-klaverbog jeg købte den billigt i Bilka.

Bøger med baby billeder, svigermor har sådan nogen som hun har købt i bilka, og som Mie Snakker og snakker og snakker med når hun bladrer i dem. Billeder af babyer i det hele taget fx http://www.gyldendal...roductId=230403 man kan sikkert finde noget lignende andre steder.

Stabel tårne

at tage ting op af kasser, skåle, bøtter osv.

Ting der siger lyde - Mies evige favorit er: http://www.denlilleb...sp?product=5080 den er ikke særlig dyr og kan købes i Kvickly og Bilka.

Musik - ved godt det ikke er legetøj, men hun syntes det er fedt.

En gammel fjernbetjening uden batterier (selvom den der virker er sjovere fordi den lyser når man trykker).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gåvognen er et kæmpe hit, hun elsker at rejse sig op ad ting nu, og elsker at kunne gå med den :7himmel

Bøger i alle afskygninger. Faktisk synes hun at mine store tunge jurabøger er fantastiske at bladre igennem :rolleyes

Alt, der kan larme, sige lyde, drejes, pilles ved mm.

Ficher price-hunden er stadig også et hit.

Duploklodser (nok mere mængden hun er vild med)

Bolde

Tomme plastikflasker :D :rolleyes

Rasle-legetøj. Hun har nogle maharacas (hedder de det) i træ, som hun er helt vild med. Hun får dog gokket sig selv i hovedet med dem engang imellem, men de er så sjove, at det opvejer det. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres inputs!!! :yay

Jeg kan se, at Charlie ynder at lave de samme ting som jeres små ;) Men kan også se, at jeg nok hellere må købt noget der bimler og bamler, det var nemlig intet af. Marachas og rasleæg har vi - men ikke noget so man trykker på også sker der noget.. Så nu går det vilde jagt!

Og Majs, tak for links!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER