FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åh jeg elsker elsker elsker at have barsel :loveshower :loveshower Har lavet yoga og er lige vågnet fra en lur på knap 2 timer. Og jeg har stadig masser af tid til at gå en tur i det flotte decembervejr, inden min trunte skal hentes i børnehaven! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg elsker elsker elsker at have barsel :loveshower :loveshower Har lavet yoga og er lige vågnet fra en lur på knap 2 timer. Og jeg har stadig masser af tid til at gå en tur i det flotte decembervejr, inden min trunte skal hentes i børnehaven! 

 

Årh det lyder dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skulle vel ikke være en eller anden som har en bydende lyst til at komme en gravid kvinde til undsætning og komme med noget slik eller noget? :lol

 

Kunne SÅ godt æde en masse m&m peanuts eller noget, og jeg har en kande med vand... yay - eller :lol :lol

Årh, det er kritisk! Hvis jeg var tættere på, ville jeg spæne afsted. Ingen gravid skal lide på den måde - specielt ikke en der er sat igang  :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg elsker elsker elsker at have barsel :loveshower :loveshower Har lavet yoga og er lige vågnet fra en lur på knap 2 timer. Og jeg har stadig masser af tid til at gå en tur i det flotte decembervejr, inden min trunte skal hentes i børnehaven!

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skulle vel ikke være en eller anden som har en bydende lyst til at komme en gravid kvinde til undsætning og komme med noget slik eller noget? :lol

Kunne SÅ godt æde en masse m&m peanuts eller noget, og jeg har en kande med vand... yay - eller :lol :lol

Er der ikke en kiosk eller som det mindste en automat et sted? :p

Hvad med U?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klarede sgu en tur helt til Hjørring uden at føde :D Og jeg har ædt tapas og masser af kage. Jeg tror altså baby er trængt godt ned, for jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist så meget :blush :lol Har også haft en følelse af lidt bedre plads i toppen af maven. :) Har ikke været så god til det med mavebilleder, så har ikke umiddelbart sådan nogle af sammenligne med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sendt ham hjem... Det giver ingen mening at han skal sidde her og glo og betale en formue for at sove, når vi samtidig betaler for at der står en seng derhjemme...

Men JM på barselsgangen mener der er en automat ved kiosken - overvejer meget at gå ned og lede efter den :lol

Jeg havde fundet den automat for længe siden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt nederst på maven i siderne -tæt på hofteskålene -er det ligamentsmerter eller skal jeg være bekymret? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt nederst på maven i siderne -tæt på hofteskålene -er det ligamentsmerter eller skal jeg være bekymret? :S

Der sad mine ligamentsmerter med Storm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sad mine ligamentsmerter med Storm..

Jeg synes bare ikke at jeg har prøvet dét før -men igen, jeg har aldrig været gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare ikke at jeg har prøvet dét før -men igen, jeg har aldrig været gravid :D

Jeg kan olle huske hvornår de startede for alvor dengang, men jeg tror ikke du skal være bekymret! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen flere gange i nat da lillemanden flere gange har forsøgt at skubbe mig ud af sengen...tsk..

Men udover en øm krop og den skide væske i min krop så sker der bare ikk en skid altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skanning og svangrekontrol på Skejby i dag :) Forhåbentlig sidste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden fortæl min baby at en igangsættelse betyder at hun skal ud... At der er en mening med galskaben?

Næh... Plukveerne er der ikke mere, men hun laver morgengymnastik... Typisk!

Hun skal da lige være på tværs en sidste gang :D

Håber der snart kommer gang i det. Og hav en fantastisk fødsel, når I når dertil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, nu forstår jeg, hvorfor så mange snakker om at babyspark ikke altid bare er hyggelige, men kan gøre ret ondt. Er overbevist om at jeg er et stort blåt mærke indvendigt.

Moderkagen fungerede tydeligvis som støddæmper ved Aksel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt nederst på maven i siderne -tæt på hofteskålene -er det ligamentsmerter eller skal jeg være bekymret? :S

Det lyder som ligamentsmerter, og de kan virkelig være strenge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, nu forstår jeg, hvorfor så mange snakker om at babyspark ikke altid bare er hyggelige, men kan gøre ret ondt. Er overbevist om at jeg er et stort blåt mærke indvendigt.

Moderkagen fungerede tydeligvis som støddæmper ved Aksel

Hvad mener du dog med det ikke altid er rart?! :LOL ninja-baby da jeg vågnede i morges:

20151208_075941_zpshl23r0qp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du dog med det ikke altid er rart?! :LOL ninja-baby da jeg vågnede i morges:

20151208_075941_zpshl23r0qp.jpg

Ha ha ha, crazy!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du dog med det ikke altid er rart?! :LOL ninja-baby da jeg vågnede i morges:

20151208_075941_zpshl23r0qp.jpg

:lol sådan ser min mave tit ud. Det bliver ret ømt af og til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol sådan ser min mave tit ud. Det bliver ret ømt af og til

Det gør min også, men det er første gang jeg har nået at fange ham på billede :D og ja, det føles som om det bare er et stort blåt mærke på indersiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm andre der har prøvet sidst i deres graviditet at tørre sig ved toilet besøg og der kom en bitte smule lyserødt på papiret ?

Oplevede det to nætter i sidste uge...meget meget lidt og kun en gang når jeg tørrede mig. Altså nærmest usynligt.

Nu har jeg så igen her til formiddag oplevet det. Men en smule mere og tydeligere....men har taget bind på og der kommer intet...

Men aner ikk om det betyder noget ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, tre timer på en hård træstol kan altså ikke på nogen måde anbefales

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm andre der har prøvet sidst i deres graviditet at tørre sig ved toilet besøg og der kom en bitte smule lyserødt på papiret ?

Oplevede det to nætter i sidste uge...meget meget lidt og kun en gang når jeg tørrede mig. Altså nærmest usynligt.

Nu har jeg så igen her til formiddag oplevet det. Men en smule mere og tydeligere....men har taget bind på og der kommer intet...

Men aner ikk om det betyder noget ?

Jeg havde tegnblødning ved Aksel dagen inden vandet gik.

Håber din krop er igang med noget godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tegnblødning ved Aksel dagen inden vandet gik.

Håber din krop er igang med noget godt

Der er så ikke kommet mere i løbet af dagen og ingen andre tegn på nogen ting. Såå...men håber godt nok snart der sker lidt mere i stedet for det andet her ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til jordemoder. Det ville ikke undre mig at få at vide at han vejer 4 kilo derinde :D Nøj, han er tung og fylder det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.