Besvaret October 26, 2015 Sikke da nogle festlige (NOT!!!!) plukveer jeg kan få når jeg skal gå 1,5 kilometer i rivenende hast med klapvogn :O Av, det gør ret ondt bare at 'gå i gennem' dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 God scanning i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 God scanning i dag :loveshowerDetaljer! :pEdit: fandt det - jeg havde lige glemt, at jeg skulle i mor-trådene istedet for graviditetstrådene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Detaljer! :P Edit: fandt det - jeg havde lige glemt, at jeg skulle i mor-trådene istedet for graviditetstrådene :) Beklager ;) Jeg er bare for doven til at gide have flere personlige i tråde i gang på samme tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Føj jeg har haft det dårligt i dag! Kvalme og influenza lignende symptomer :( Er 4+4 i dag... Puha det er langhåret :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Lige en ting jeg har undret mig over. Hvis man fx føder 35+0, siger man så at barnet er født to eller fem uger for tidligt? Ja, sådan noget spekulerer jeg på om natten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Lige en ting jeg har undret mig over. Hvis man fx føder 35+0, siger man så at barnet er født to eller fem uger for tidligt? Ja, sådan noget spekulerer jeg på om natten :D Jeg vil sige 5 uger for tidligt :) Men det er egentlig skørt, for føder man 37+0 er det vel rettidigt, når man kalder det almindelig fødselsperiode derfra :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Lige en ting jeg har undret mig over. Hvis man fx føder 35+0, siger man så at barnet er født to eller fem uger for tidligt? Ja, sådan noget spekulerer jeg på om natten :D Jeg vil sige 5 uger for tidligt :) Men det er egentlig skørt, for føder man 37+0 er det vel rettidigt, når man kalder det almindelig fødselsperiode derfra :chin: Den rigtig betegnelse må være at det er født 5 uger før termin. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Lige en ting jeg har undret mig over. Hvis man fx føder 35+0, siger man så at barnet er født to eller fem uger for tidligt? Ja, sådan noget spekulerer jeg på om natten :D 5 uger for tidligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Tak for at opklare nattemysteriet :D Og ja LilleMi, det var præcis det jeg blev i tvivl om. Et barn født 37+0 vil man jo ikke kalde 3 uger for tidligt født ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Puha! Jeg har altså lavet FOR meget i dag! Det gør ondt over det hele og jeg for nogle stride plukveer <_< Jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse mig fra sofaen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Puha! Jeg har altså lavet FOR meget i dag! Det gør ondt over det hele og jeg for nogle stride plukveer <_< Jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse mig fra sofaen :( :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Jeg har også gjort virkeligt grundigt rent og faret rundt for at lokke lillebror ud, men her sker der intet. Nu har jeg haft plukkeveer i 32 uger og når det så gælder er kroppen ikke interesseret i at plukke synderligt. Not OK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Beklager ;) Jeg er bare for doven til at gide have flere personlige i tråde i gang på samme tid :) Dét kan jeg godt forstå ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 37+0 og nu inden for normal fødselsperiode :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 37+0 og nu inden for normal fødselsperiode :loveshower Vildt! Tillykke med det søde du :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Vildt! Tillykke med det søde du :yay Tak det er lidt crazy :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Må vist hellere få pakket den hospitalstaske :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 100 dage til termin :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 37+0 og nu inden for normal fødselsperiode :loveshowerHvis du skal efterligne mig, føder du i overmorgen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Hvis du skal efterligne mig, føder du i overmorgen :P Ja og det kunne jo nærmest passe med, at vendingsforsøget i morgen sætter fødslen i gang :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ja og det kunne jo nærmest passe med, at vendingsforsøget i morgen sætter fødslen i gang :rolleyesDet ville være lidt spøjst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Det ville være lidt spøjst ;) Ja. Men en fin knude på vores fælles forløb ^_^ :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ja. Men en fin knude på vores fælles forløb ^_^ :DHelt sikkert ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 38+1 og kvalme (oveni alt det andet) jaja der var ingen der sagde 2. Graviditet skulle være nem. Men begynder da at tro fødslen føles easy når man har "lidt" så meget i 9mdr. Nøj vi glæder os til du kommer ud lillebror ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites