FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tillykke, lpd! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have en lille dreng :D

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille dreng :D

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille dreng :D

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at kigge. Det er det værd :)

Har sat det på madplanen til næste uge. Tænker rispapir, hvidkål, gulerødder, soya og øhm... Har du en god opskrift?

Jeg bruger kun rispapir til friske ruller.

Til nemme ruller synes jeg filodej er ok. De kan godt ikke stege på længe pga den tyndedej, så fylder skal være tilberedt.

Se her fx http://charites-madblog.blogspot.dk/2013/06/forarsruller-med-filodej.html?m=1

De er med kød, men det er jo nemt at undlade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu fået så ondt i lænden(/bækkenet? :unsure), at jeg vågner når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden, da det kræver jeg er bevidst om at gøre det med benene samlet, hvis det ikke skal gøre ondt :(

Har også fået ret store problemer (hos mig et det dog især symfyseleddet, der gør ondt). Det er både når jeg går, men også når jeg vender mig i sengen om natten. Hos mig har det hjulpet med et bælte (http://www.mammashop.dk/carriwell-justerbart-velcro-stottebaelte-i-sort.html). Det løser ikke alt, men det letter, at der ligesom bliver holdt sammen på det hele. Måske et tilsvarende også kunne hjælpe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Plukkeveer. Havde glemt hvor ubehagelige jeg egentlig synes det er.

Og så føles det mega freaky, når livmoderen stadig ikke er større. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg igen :( På vej hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg igen :( På vej hjem...

:( :kram2

Og så ikke mere arbejde til dig. Nå!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu fået så ondt i lænden(/bækkenet? :unsure), at jeg vågner når jeg skal vende mig fra den ene side til den anden, da det kræver jeg er bevidst om at gøre det med benene samlet, hvis det ikke skal gøre ondt :(

Sådan har jeg det også indimellem <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg igen :( På vej hjem...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg igen :( På vej hjem...

Ej :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kommet hjem og umiddelbart er der ikke mere blod. Efter aftale med Hillerød Ligger jeg nu på sofaen, har drukket noget iskoldt vand og skal gerne have lillesøster til at give sig tydeligt til kende (hvilket hun ikke har gjort ordentligt de sidste 2 dage)...

Kors, hvor jeg ikke synes det er fedt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kommet hjem og umiddelbart er der ikke mere blod. Efter aftale med Hillerød Ligger jeg nu på sofaen, har drukket noget iskoldt vand og skal gerne have lillesøster til at give sig tydeligt til kende (hvilket hun ikke har gjort ordentligt de sidste 2 dage)...

Kors, hvor jeg ikke synes det er fedt :(

Ej, vil du ikke godt passe på dig selv? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kommet hjem og umiddelbart er der ikke mere blod. Efter aftale med Hillerød Ligger jeg nu på sofaen, har drukket noget iskoldt vand og skal gerne have lillesøster til at give sig tydeligt til kende (hvilket hun ikke har gjort ordentligt de sidste 2 dage)...

Kors, hvor jeg ikke synes det er fedt :(

:kram2 :kram2 nu skal du altså passe på sig selv og lillesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 nu skal du altså passe på sig selv og lillesøster

:ditto :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde! :kiss Jeg prøver - virkelig. Tro mig. Men det er godt nok svært, ikke at føle jeg er fesen og doven, for jeg KAN jo godt arbejde :( Jeg ville bare hellere lade være og ville uden tvivl blive gladere af det, men man kan jo ikke altid få det som man gerne vil have det...

Og jeg er ikke i tvivl om hun er derinde nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bløder jeg igen :( På vej hjem...

Ring til fødegangen så de kan scanne dig og berolige dig- heller en gang for meget end for lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde! :kiss Jeg prøver - virkelig. Tro mig. Men det er godt nok svært, ikke at føle jeg er fesen og doven, for jeg KAN jo godt arbejde :( Jeg ville bare hellere lade være og ville uden tvivl blive gladere af det, men man kan jo ikke altid få det som man gerne vil have det...

Og jeg er ikke i tvivl om hun er derinde nu :wub

Ok men man bløder jo ikke for sjov- ville stadig ringe og høre i det mindste :)

Og så tror jeg vist du har fået dine vink med en vognstang unge dame- nej man får det ikke altid som man vil have det men du skal ud af det miljø for at få det så godt igen at du trives! Det skylder du dig selv og din familie søde! Sorry hvis jeg lyder hård men du er vist en ret stædig kvinde hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok men man bløder jo ikke for sjov- ville stadig ringe og høre i det mindste :)

Og så tror jeg vist du har fået dine vink med en vognstang unge dame- nej man får det ikke altid som man vil have det men du skal ud af det miljø for at få det så godt igen at du trives! Det skylder du dig selv og din familie søde! Sorry hvis jeg lyder hård men du er vist en ret stædig kvinde hehe

Jeg har snakket med en jordemoder - det var det første jeg gjorde ;) Og efter lidt snak, beordrede hun mig hjem på sofaen og så skulle jeg ringe hvis der fortsat var blod når jeg kom hjem eller jeg ikke kunne få hende til at bevæge sig. Hun var ikke umiddelbart nervøs. Og det må jo åbenbart bare være mig, der denne gang har nogen kar der ligger så de kan bløde lidt.

Jeg synes nu ikke normalt jeg er stædig. Ikke meget i hvert fald :whistling

Jeg har bare enormt svært ved at nogen skal synes jeg er svag (i mangel af bedre ord) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da lidt sigende, synes jeg, at jeg de sidste 25 min har mærket hende ligeså meget, som de sidste 2 døgn tilsammen :unsure Det tager jeg vist lige til mig, tror jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da lidt sigende, synes jeg, at jeg de sidste 25 min har mærket hende ligeså meget, som de sidste 2 døgn tilsammen :unsure Det tager jeg vist lige til mig, tror jeg!

Det synes jeg virkelig også at du skal søde! Noget er jo helt galt inden i! Du er ALT for presset og det er skidt for både dig og lillesøster!!

Du er ikke "svag" tværtimod! Hvis en stol er designet til at bære 80kg kan den jo godt bære 90-100 kg en gang imellem, men den bliver jo slidt og giver efter hvis det er hver dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snakket med en jordemoder - det var det første jeg gjorde ;) Og efter lidt snak, beordrede hun mig hjem på sofaen og så skulle jeg ringe hvis der fortsat var blod når jeg kom hjem eller jeg ikke kunne få hende til at bevæge sig. Hun var ikke umiddelbart nervøs. Og det må jo åbenbart bare være mig, der denne gang har nogen kar der ligger så de kan bløde lidt.

Jeg synes nu ikke normalt jeg er stædig. Ikke meget i hvert fald :whistling

Jeg har bare enormt svært ved at nogen skal synes jeg er svag (i mangel af bedre ord) :(

Men det er ikke en reel frygt fordi det synes man ikke-men at du er en voksen kvinde der tager ansvar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da lidt sigende, synes jeg, at jeg de sidste 25 min har mærket hende ligeså meget, som de sidste 2 døgn tilsammen :unsure Det tager jeg vist lige til mig, tror jeg!

Jeg oplever præcis det samme. Altså at jeg ikke mærker Nohr meget når jeg er presset og ked af det. Jeg har da også været lidt bekymret, men når jeg for tid og lov til at ligge på sofaen og trække vejret helt ned - så sparker han lystigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Susanne altså ::kram2 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.